معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد:
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد گفت: با مشاهده کارهای برزمین مانده درمی‌‌ یابیم که در فعالیت های فرهنگی از دشمن بسیار عقب تر هستیم و امروز باید نیروی های فرهنگی ما نگاهی فراتر از نگاه روزمره داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، وحید جلیلی در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مساجد «مسجدی ها» که در تالار شهر برگزار شد، با تاکید بر دائمی شدن دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای انتظار خواستار تکمیل و تصحیح مرحله به مرحله جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مساجد مشهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد اظهار کرد: برگزاری این برنامه و تقدیرهای انجام شده در آن بابت کارهای انجام شده است اما با مشاهده کارهای برزمین مانده درمی‌‌ یابیم که در فعالیت های فرهنگی از دشمن بسیار عقب تر هستیم و امروز باید نیروی های فرهنگی ما نگاهی فراتر از نگاه روزمره داشته باشند.
وی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار مسجد در مشهد گفت: توسعه فعالیت فرهنگی و هنری مهم ترین وظیفه نهضت هنری مساجد است که یکی از راه های آن استفاده از استعدادهای موجود در مساجد است. اگر در هر منطقه شهرداری یک یا دو گروه هنری توانمند داشته باشد، نیاز محلات به برخی فعالیت های هنری نیز برطرف خواهد شد.
ما به این حرکت امید بستیم
جلیلی ادامه داد:‌ نهضت هنری مساجد یک نقطه شروع است. برگزاری این مراسم به معنای اختتامیه و پایان کار نیست بلکه باید این ارتباط حفظ شده و افراد با سازوکارهای جدی تری راه را ادامه دهند که در نهایت برکات آن به محلات و مساجد خواهد رسید و این عمل نیز نوعی خدمت به انقلاب است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهدخاطرنشان کرد:‌ ما به این حرکت امید بستیم و آمادگی داریم در حد مقدورات شهرداری از این جشنواره حمایت کنیم تا حرکت های هنری و فرهنگی به شکل جدی تری در محلات ایجاد شده و ادامه پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Rocky
|
Russian Federation
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
Admito que me tenho deixado encantar pelo late harvest...se inicialmente torcia o nariz, agora espero pelo final da refeição com ansiedade para degustar tais exemplares.gosto particularmente do Aneto e do Olho no pé, este não conheço mas já está na lista!Carlos Soieeswanrofus.blogspot.pt
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار