کد خبر: ۳۰۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 05 October 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از آغاز برنامه‎های هفته امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان خبر داد.

 مراسم آغازین برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضان‌زاده ناحیه یک یزد برگزارشد.

"علی سرداری" معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش یزد در این مراسم ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح را از جمله ضرورت های آموزشی به دانش آموزان دانست و بیان کرد: ایم محرم فرصت مناسبی برای بیان ارزش‌های عاشورا و دلایل قیام امام حسین (ع) است.

وی ویژه برنامه صبحگاه امر به معروف و نهی ازمنکر، همایش مربیان فرهنگی و پرورشی مدارس، تجلیل از یادآوران فعال و نمونه مدارس، تهیه روزنامه دیواری با موضوع امر به معروف و اختصاص موضوع انشا به موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر را، از جمله برنامه های در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش یزد برای هفته امر به معروف و نهی از منکر دانست.

"محمد محمدی پناه" قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این مراسم، درجمع دانش‌آموزان با اشاره به ضرورت آشنایی با دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: ترویج این دو فریضه الهی نقش مهمی در رفع مشکلات جامعه ایفا می‌کند.
گفتنی است؛ مرثیه سرائی اهتزاز پرچم متبرک "یا حسین"در دبیرستان شاهد شهید رمضان‌زاده از دیگر برنامه های این مراسم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار