یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» با ثبت نام حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر از فعالان قرآنی در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 27 October 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در مرحله استانی با ثبت نام نزدیک به یک هزار و 70 نفر از فعالان قرآن استان یزد جمعه 7 آبان به میزبانی دبیرخانه کانون مساجد یزد در محل مجتمع فرهنگیان برگزار می شود.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات در بخش برادران دو گروه سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال  داریم که تعداد یک هزار و 253  نفر برادران شرکت می کنند و در بخش خواهران نیز تنها گروه سنی بین 18 تا 30 سال داریم که تعداد ثبت نامی آنها نیز  415  نفر است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: تعداد خواهران شرکت کننده  به تفکیک رشته ها شامل 54 نفر حفظ، 92 نفر ترتیل، 43 نفر قرائت، مفاهیم 226 نفر  است.

 

رستگاری گفت: تعداد برادران نیز با توجه به دو گروه سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال، تعداد 229 نفر در رشته اذان، 113 نفر در رشته ترتیل، 189 نفر در رشته حفظ، 254 نفر در رشته قرائت و 151 نفر نیز در رشته مفاهیم شرکت کرده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: استعدادیابی و شناسایی ظرفیت های قرآنی در میان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد،  ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین کانون های مساجد است.

 

رستگاری ادامه داد: امسال مسابقات را  در دو گروه خواهران و برادران در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان را در روز جمعه 7 آبان در مجتمع فرهنگیان برگزار می کنیم .

 

وی افزود: همچنین در این دوره از مسابقات رشته صحیح خوانی نماز را به صورت شهرستانی برگزار می کنیم.

 

 لازم به ذکر است، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های حفظ، قرائت، صحت نماز و اذان  و ترتیل ویژه برادران در دو گروه سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال و خواهران در گروه 18 تا 30 سال برگزار می شود.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار