بسته خبری «تابناک ایلام»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:"حرفهای وزیرارشاد خطاب به من بوده است" "برجام نه چرخه سانتریفیوژ را چرخاند و نه چرخ اقتصاد"مقصر آماده نبودن زیرساخت های اربیعن در مهران مسئولان هستند"
کد خبر: ۳۱۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 28 October 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک ایلام »، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک ایلام  را می‌بینید
اگر حرفهای وزیرمستعفی ارشاد خطاب ایشان به من بوده من به دفاع از ارزش‌های اسلامی افتخار می‌کنم

امام جمعه ایوان با اشاره به حملات متعدد وزیر مستعفی ارشاد به تریبون‌های نماز جمعه تصریح کرد:  وزیر مستعفی ارشاد در مراسم خداحافظی از وزارت ارشاد گفت "یک امام جمعه‌ای تئاتری را اصلا ندیده ولی چون با معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل داشته اعتراض کرده است".

وی ادامه داد: این نوع حملات مصداق کامل فرافکنی بوده و تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از نظام و اسلام است و معلوم است هرکس به ارزش‌ها بتازد توسط ائمه جمعه رسوا می‌شود

امام جمعه ایوان اضافه کرد: پس از این سخنان بی‌منطق وزیر مستعفی ارشاد اسلامی خبرنگار یکی از سایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی امام جمعه ایوان را مورد حمله قرار داد و گفت: مصداق این سخنان وزیر امام جمعه ایوان بوده است که اینجانب جواب دادم اولا که سخنان وزیر خطاب به استان لرستان بوده و اگر خطاب ایشان به من بوده من به دفاع از ارزش‌های اسلامی افتخار می‌کنم و در این راه از ملامت امثال وزیر ابایی ندارم و ثانیا اینجانب تئاتر مذکور را کاملا دیده‌ام و هیچ دشمنی هم با معاون مدیرکل ارشاد ایلام نداشتم

برجام نه چرخه سانتریفیوژ را چرخاند و نه چرخ اقتصاد

امام جمعه موقت آبدانان در بخشی از خطبه ها با اشاره به بحث هسته ای گفت: ریاست محترم جمهور با برجام هم می خواست سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخه ای اقتصادی که در حال حاضر به اذعان خود ریس جمهور نه چرخه ای سانتریفیوژ چرخید نه چرخه ای اقتصاد.

وی در پایان به جابجای های اخیر در دولت اشاره کرد و اظهار داشت:اینگونه جابجای ها در پایان عمر دولت هیچگونه سود و منفعتی برای مردم ندارند و به بحث های آینده ای کشور بر می گردد.

مقصر آماده نبودن زیرساخت های اربیعن در مهران مسئولان هستند

امام جمعه مهران با بیان اینکه مسولان کشور قصد دارند تا مسیر حرکت زائران در اربعین به سایر نقاط به  جز مهران تغییر دهند گفت: مسوولین باید توجه ویژه ای به مرز مهران کنند و اگر می گویید زیرساختها آماده نیست مقصر خود شمایید که اعتبارات کافی را برای مهران نگذاشتید.

امام جمعه مهران همچنین به تحصن تجار در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت:مسولینامر باید توجه بیشتری به کار تجار و کارگران کنند چرا که تنها منبعدرآمدی بیشتر مردم این منطقه کارگری در بازارچه مرزی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار