امام جمعه بهنمیر گفت: مسئولان زمینه فروش مرکبات باغداران استان با قیمت مناسب را برای کشاورزان فراهم کنند.
کد خبر: ۳۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 11 November 2016
مشهدسر، حجت‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار در خطبه‌های‌ نماز جمعه بهنمیر با اشاره به انتخابات آمریکا، اظهار کرد: کار به نامزدها نداریم چه کسی انتخاب شده است به دلیل اینکه هم دموکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان تحت سلطه صیهونیست‌ها هستند، اما در این دوره از تبلیغات انتخاباتی آمریکا واقعیت‌های پشت‌پرده آمریکا افشا و نشان داد آمریکا یک ابر قدرت خیالی و پوشالی است و رژیم آمریکا در اسارت صیهونیسم بین‌الملل است.
 
وی با اشاره به نمایشگاه مطبوعات، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات مسؤولیت بزرگی برعهده دارند، رسانه‌ها باید مدافع ارزش‌ها و گسترش فضایل اخلاقی باشند و از شایعه و سیاه‌نمایی پرهیز کنند.
 
امام جمعه بهنمیر با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، از تلاش‌های خالصانه اصحاب رسانه تشکر کرد و با اشاره به حرکت میلیون‌ها عاشق امام حسین(ع) به کربلا اظهار کرد: اربعین نماد وحدت، عشق و ایمان مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.
 
شریف‌تبار در پایان از مسئولان خواست در رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند و با توجه به فصل برداشت مرکبات زمینه فروش مرکبات باغداران را با قیمت مناسب فراهم کنند تا باغداران متضرر نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار