معاون استانداری قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین گفت: با معرفی الگوهای موفق در اجلاس استانی نماز از ایده های برتر برای ترویج فرهنگ نماز استفاده می شود.
کد خبر: ۳۲۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 11 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اجلاس استانی نماز در استانداری اظهارداشت: اجلاس استانی نماز در 14 آذرماه امسال در قزوین برگزار می شود لذا فضا سازی بیش از پیش نسبت به نماز در استان و حساس کردن مردم و مسئولین نسبت به این فریضه الهی ضروری است.

وی گفت: نماز ستون دین و راه رستگاری بشر و بهترین جلوه پرستش و عبادت خداوند است و اصلاح جامعه و جلوگیری از تخلف، بزهکاری و مفاسد اجتماعی از کارکردهای نماز و تأثیر آن است که بی توجهی به این فریضه موجب گرفتاری جوامع بشری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یادآورشد: خانواده‌ها و نهادهای متولی با اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی نماز می‌توانند گامی موثر در جهت سلامت اجتماعی بردارند و نماز موثرترین و کم هزینه ترین عامل پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف است.

وی افزود: در اجلاس استانی نماز الگوهای موفق توسط کمیته علمی ستاد شناسایی و معرفی خواهد شد.

حبیبی ایجاد تکاپور و فضا سازی در استان را برای آماده شدن اجلاس استانی لازم دانست و از دستگاه های متولی بویژه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواست با همکاری شهرداریهای استان نسبت به این امر مهم و تأثیر گذار استان اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار