سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین از ابلاغ 700 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه سفر دولت به استان به‌منظور اشتغال‌زایی 6 هزار مددجوی کمیته امداد حضرت امام استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 14 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین ایسنا منطقه قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه فرعی کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت در ماه‌های پایانی سال 95 ساماندهی اشتغال است و برنامه‌های متنوعی در این زمینه تدارک دیده‌شده که اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد حضرت امام در استان‌ها یکی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: سفر کاروان تدبیر و امید به استان دستاوردهای بسیار خوبی در اشتغال‌زایی جوانان داشت که مهم‌ترین آن‌ها تفاهم‌نامه ایجاد اشتغال در کمیته امداد بود و طی چند روز اخیر خوشبختانه اعتبار این موضوع به مبلغ 700 میلیارد ریال از طریق بانک مرکزی به بانک‌های استان ابلاغ‌شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه صورت گرفته، کمیته امداد حضرت امام استان نیز متعهد شده است با ابلاغ این اعتبار و تخصیص آن نسبت به اشتغال‌زایی 6 هزار مددجوی تحت پوشش خود اقدام کند.

وی با اشاره به حجم فعالیت بانک‌های استان در ماه‌های پایانی سال گفت: مدیران کمیته امداد در شهرهای مختلف استان باید به‌صورت شبانه‌روزی در جهت جذب این اعتبار تلاش کنند.

حبیبی افزود: این اعتبار از مصوبات سفر است و تخصیص آن 100 درصدی است و بهانه‌ای برای عدم جذب به‌موقع آن وجود ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین تصریح کرد: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام استان و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها به‌صورت هفتگی میزان جذب را گزارش می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار