با حضور عزاداران اربعین حسینی
با حضور مسؤولان ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین، مسؤولان تولیت استان مقدسه طفلان مسلم(ع)و عزاداران اربعین حسینی روز گذشته دو لوستر بزرگ در قسمت بالای سر ضریح بارگاه مطهر سیدمحمد و سیدابراهیم (فرزندان مسلم‌بن‌عقیل) نصب شد.
کد خبر: ۳۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 15 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور مسؤولان ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین، مسؤولان تولیت استان مقدسه طفلان مسلم(ع)و عزاداران اربعین حسینی روز گذشته دو لوستر بزرگ در قسمت بالای سر ضریح بارگاه مطهر سیدمحمد و سیدابراهیم (فرزندان مسلم‌بن‌عقیل) نصب شد.

سهرابعلی احمدی مسؤول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به مراسم اربعین حسینی پرداخت و اظهار داشت: امسال هم خوشبختانه ملت ایران در همایش اربعین حسینی حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته دارند.

وی ادامه داد: این حضور معنوی و باشکوه به دنیا و تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که ملت ایران در همه حال وحدت و همبستگی را دارند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان قزوین مطرح کرد: از این استان هم هیأت‌های منسجم عزاداری به سوی کربلای معلی در حرکت هستند و حتی برخی از این هیأت‌ها برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر طفلان مسلم(ع) در شهر مسیب عراق دارند.

احمدی ضمن قدردانی از کمک‌های مردم ولایتمدار استان قزوین به مراسم اربعین حسینی گفت: امسال 25 کامیون از قبیل روغن و مایحتاج‌هایی برای مراسم اربعین حسینی در ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک شده که جای قدردانی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با همکاری خوب آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه این استان، روحانیون و مبلغان حوزه علمیه در بارگاه مطهر طفلان مسلم(ع) حضوری مؤثر و تأثیرگذاری برای اقامه نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی و عزاداری دارند.

مسؤول ستاد بازسازی و عتبات استان قزوین در خصوص حضور موکب‌هایی از این استان در مسیرهای پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: دو موکب در خود بارگاه مطهر طفلان مسلم(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

احمدی از استقرار تیم رسانه‌ای این ستاد در بارگاه مطهر طفلان مسلم(ع) در ایام اربعین حسینی خبر داد و افزود: در طول مراسم اربعین حسینی ساخت یک فیلم مستند از فعالیت‌های همکاران این ستاد در بازسازی حرم مطهر طفلان مسلم و خدمت به زائران اربعین حسینی تهیه می‌شود.

وی عنوان کرد: این فیلم مستند با تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل آذربایجانی و با همکاری مجری توانمند رسانه ملی علی کاتبی به تصویر کشیده می‌شود و با هماهنگی صورت گرفته در یکی از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.

مسؤول ستاد بازسازی و عتبات استان قزوین ادامه داد: همچنین گزارشگر اعزامی از صدا و سیمای مرکز قزوین سیدحسن حسینی همه روزه در بخش‌های مختلف خبری و رادیویی انعکاس‌دهنده حضور پرشور زائران اربعین حسینی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار