فرماندار کاشمر گفت: پس از وقوع چندین زمین‌ لرزه‌ در کاشمر، اعضای شورای مدیریت بحران کاشمر و تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان شهرستان تا بازگشت آرامش به جامعه در آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۳۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 10 May 2015
مهدی فروزان در جریان بازدید از پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر و استقرار شهروندان پس از وقوع زلزله در این فضاها از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا شرایط مطلوب را برای استفاده شهروندان از امکانات عمومی مهیا کنند.

وی با بیان اینکه اضطراب و هراس از وقوع زلزله منجر به بیرون آمدن شهروندان از خانه‌ها شده است، یادآور شد: اگر چه زلزله قابل پیش‌بینی نیست؛ اما حال که مردم در پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر اسکان یافتند تلاش می‌کنیم خدمات‌دهی مطلوبی به آنها ارائه کنیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه گشت‌های نیروی انتظامی به طور ویژه در محل‌هایی که شهروندان استراحت می‌کنند به گشت‌زنی می‌پردازند، یادآور شد: امیدواریم شرایط به روال معمول برگردد و شهروندان از این اضطراب نجات یابند.

وی با رد شایعاتی در سطح شهر مبنی بر وقوع زلزله‌های بعدی در این شهرستان از شهروندان خواست تا به این گونه شایعات توجهی نکنند.

فرماندار کاشمر یادآور شد: اعضای شورای مدیریت بحران کاشمر و تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان شهرستان تا بازگشت آرامش به جامعه در آماده‌باش کامل هستند.

گفتنی است در روزهای گذشته سه زمین لرزه کاشمر را لرزانده است به طوری که زلزله 5.2 ریشتری بامداد چهارشنبه با بیشترین شدت نخستین زمین لرزه و زمین لرزه دیگر دقایقی پس از زمین لرزه نخست با قدرت 1.9 ریشتر بوده است و سومین زمین لرزه نیز ساعت 21 و 39 دقیقه جمعه شب به بزرگی 3.8 درصد کاشمر را لرزاند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار