استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با پیگیری و رصد مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان وضعیت هزینه کرد تسهیلات بهین یاب کامل ارزیابی و مورد بررسی قرار می گیرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 23 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین روز چهارشنبه به همراه حمید خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی، درافشانی مشاور اقتصادی، بهنام ملکی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استان و زکی زاده مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری روز چهارشنبه از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کردند.

پنج واحد تولیدی که از تسهیلات بهین یاب استفاده کرده و زمینه رونق تولید خود را فراهم کرده بودند مورد بازدید استاندار قزوین قرار گرفتند.

یک واحد شاخص تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی، فیلم یک لایه پلی اتیلن و شیلنگ پی وی سی، با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰ تن در سال با اشتغالزایی ۲۸ نفر مورد بازدید استاندار قزوین قرار گرفت.

این واحد که از صادرکنندگان نمونه استان است امسال ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشته و برای طرح توسعه واحد تولید ظروف یک بار مصرف و لوله های پروبلین نیازمند حمایت دولت است.

همچنین یک واحد تولید مواد غذایی، نوشابه و آب معدنی و ظروف پت با ظرفیت سالانه ۱۱۹۸ تن ظروف پت و ۱۸۰۹ تن آبمیوه مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

این شرکت برای تامین سرمایه درگردش و پرداخت بدهی ۱۱ میلیارد تومانی خود نیازمند تسهیلات دولتی است که استاندار قزوین برای مساعدت اعلام آمادگی کرد.

استاندار قزوین همچنین از شرکت تعاونی صنایع دستی تولید ظروف شیشه ای در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

در این شرکت که زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم شده سالانه ۱۲۰ تن انتواع ظروف کریستال تولید و به بازار عرضه می شود.

مشکلات این واحد در بخش تامین اجتماعی و بانکهاست که از سوی استاندار دستور لازم برای رفع موانع تولید داده شد.

همتی همچنین از واحد تولید ماشین الات و قطعات صنایع فولاد و پتروشیمی در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

این واحد سالانه ۳۰۰ تن قطعات فولادی تولید می کند و باذ مشکلات بیمه ای و مالیاتی روبروست که از استاندار درخواست مساعدت و پرداخت تسهیلات دارد.

امروز چهارشنبه یک واحد تولید انواع لوله های دوجداره فاضلاب از پلی اتیلن نیز مورد بازدید استاندار قزوین قرار گرفت.

این واحد تولیدی سالانه ۸ هزار تن انواع لوله های دوجداره پلی اتیلن تولید می کند و برای ۴۵ نفر شغل ایجاد کرده است.

فریدون همتی در این بازدید از حمایت دولت از تولبید خبرداد و اظهارداشت: از همه کسانی که وارد عرصه تولید شده و با جدیت تلاش می کنند حمایت می کنیم.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان واقعی توانسته اند به اشتغال و اقتصاد کشور و استان کمک کنند لذا وظیفه داریم با جدیت از آنها حمایت کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: در بازدیدهای مستمر هفتگی همه واحدهایی که تسهیلات بهین یاب گرفته اند رصد می شونند تا ببینیم تسهیلات درست هزینه شده است یا خیر و بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار