در آستانه شهادت حضرت رضا(علیه السلام)؛
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از ورود بیش از یک میلیون مسافر از طریق ناوگان عمومی حمل و نقل برون شهری به مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 29 November 2016
به گزارش تابناک رضوی، سیدعلی حسینی با بیان این خبر گفت: از ۲۶ آبان ماه تا نزدیکی شهادت حضرت رضا(علیه السلام) بیش از یک میلیون مسافر توسط ۳۸ هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری تحت نظارت پایانه مسافربری وارد مشهد شدند.
 
وی افزود: تعداد استفاده مسافران از ناوگان عمومی حمل و نقل برون شهری طی این ایام نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته رشد یک درصدی داشته است و پیش بینی می شود تا پایان صفر رشد سه درصدی داشته باشند.
 
وی تصریح کرد ۵۵ درصد مسافران از طریق پایانه مسافربری امام رضا (علیه السلام)، ۱۸ درصد از طریق پایانه مسافربری معراج، ۱۲درصد توسط پایانه راه ابریشم و ۱۵ درصد نیز توسط ایستگاه های سوار شاهد، حافظ و کلات وارد مشهد مقدس شده اند.
 
به گفته مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد استان های تهران، خراسان شمالی، اصفهان، گلستان و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین تعداد مسافر وارد مشهد شده از طریق ناوگان عمومی حمل و نقل برون شهری را به خود اختصاص داده اند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار