دزدان سابقه داری که با شگردی خاص خودروهای پژو را در مشهد می ربودند، دوباره با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان رضوی درحالی دستگیر شدند که سرکرده این باند تنها 7 روز قبل با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شده بود.
کد خبر: ۳۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 03 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای پژو، تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی درحالی برای شناسایی عاملان این سرقت ها آغاز شد که بررسی ها نشان می داد شگرد به کار رفته در سرقت های مذکور مربوط به یک زندانی سابقه دار به  نام آرسام است اما با توجه به این که وی چندی پیش توسط پلیس دستگیر شده بود، عملیات اطلاعاتی دچار مشکل می شد تا این که کارآگاهان باز هم در سرقتی دیگر ردپایی از شگرد آرسام را پیدا کردند این گونه بود که تحقیقات ریشه ای درباره این جوان خلافکار نشان داد.
وی پس از آخرین بازجویی ها و تنها حدود یک هفته قبل با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شده است تا پرونده اتهامی او و دیگر همدستانش در دادگاه مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد.
اين گزارش حاکی است: به دستور سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) عملیات دستگیری سارق سابقه دار در منطقه قاسم آباد مشهد آغاز شد و آرسام به همراه 6 تن دیگر از همدستانش داخل پاتوق به دام افتادند.
اعضای این باند که در سرقت خودروهای پژو تبحر خاصی دارند تاکنون به سرقت 2 دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پژو 405، سرقت پلاک های 2 خودروی دیگر و دستبرد به اموال داخل یک خودرو اعتراف کرده اند.
این گزارش حاکی است: با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه 203 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، اعضای این باند برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار گرفتند و بدین ترتیب یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، بررسی های پلیس بیانگر آن است که اعضای این باند سرقت با جعل برخی اعداد ، شماره های پلاک خودرو را در هم می آمیختند تا قابل ردیابی نباشد.
 
منبع: روزنامه خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار