بخشدار مرکزی بوئین زهرا:
بخشدار مرکزی بوئین زهرا گفت: دولت تدبیر و امید و مجلس در مقابل نقض برجام ساکت ننشسته و پاسخ بدعهدی های آمریکا را خواهند داد.
کد خبر: ۳۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین امیر نادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنی آمریکا با ملت ایران همواره مشهود بوده و این موضوع جای تعجب ندارد و سیاه نمایان داخلی و تندروهای خارجی بدانند که دولت بویژه شخص رئیس جمهوری هیچگاه از منافع ملی و مصالح مردم کوتاه نخواهد آمد.
وی اظهارکرد: بدیهی است در صورت نقض برجام که حاصل بدعهدی های آمریکا است چیزی از ارزش تلاش های تیم دیپلماسی کشور کاسته نمی شود و باید در نظر داشت که برجام یک توافق بین المللی بین شش کشور با ایران است و با تخطی یک کشور، سایر اعضای 1+5 باید برای پایداری آن به تعهدات خود عمل کنند.
بخشدار مرکزی بوئین زهرا اضافه کرد: هیچ فرد دلسوزی در داخل کشور از نقض برجام و تمدید تحریم ها دلخوش نمی شود بجز کاسبان تحریم و افرادیکه منافع خود را در فضای غبارآلود فضای کشور می بینند.
نادری تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه تاب آوری و عامل توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور است.
وی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، برای برون رفت از مشکلات جامعه باید اقدام و عمل را در بحث اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار قرار داد و سیاست‌های ابلاغ ‌شده برای خلق اقتصاد مقاومتی، راه کلی پیشرفت کشور و اولویت‌های اقتصادی را با دقت فراوان مشخص می‌کند.
نادری در ادامه گفت: اگر رویکرد ما حمایت از تولیدات داخلی و تقویت چرخه صنعت ملی باشد، ابزار دشمن برای اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی عملاً بدون نتیجه می‌ماند و پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل ناکامی و عقب‌نشینی دشمن در جنگ اقتصادی علیه کشورمان می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای خدمت رسانی مستمر به مردم، گفت: یکی از مهم ترین شاخصه های دولت تدبیر و امید رویکرد اعتدالی است که موجب شده تا روند خدمت به مردم و کشور به شکل بهتری پیش برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار