سازمان فردوس های شهرداری مشهد برگزار می کند
در ادامه ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان این گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی ، سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس فراخون ملی طراحی حجمی تابلوهای عکس و سنگ مزار شهدا جهت استفاده در گلزار شهدای بهشت رضا علیه السلام را برگزار می نماید.
کد خبر: ۳۳۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 04 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسن کریم دادی مدیر عامل سازمان فردوس ها از برگزاری این مسابقه طراحی خبر داد و گفت: سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم ، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم ، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا (( من شهادت در راه حق و اهداف الهی را افتخار جاودانی می دانم.
کریم دادی افزود: به منظور خوانایی و بهسازی مزار شهدای گرانقدر در بهشت رضا ( ع ) سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس مسابقه طراحی محل نصب تصاویر و سنگ مزارهای شهدای عزیز را برنامه ریزی کرده است.
و هدف از برگزاری این مسابقه را جمع آوری طرح های متفاوت ، ایده های منحصر به فرد و به اجرا گذاشتن طرح های منتخب از سوی هیئت داوران عنوان کرد.
کریم دادی در پایان اشاره کرد : پرداختن به رفع نیازهای خانواده های محترم شهدا به عنوان رکن یک جامعه مدنی از دغدغه های اصلی مدیران و برنامه ریزان شهری است که امیدواریم بتوانیم این نیازها را برآورده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار