نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب، اسلام را از زندان مساجد درآورد و بر سیاست‌های دنیا مسلط کرد، گفت: مسئله ما با دنیا بر سر اسلام و دین است و همه دنیا بخاطر همین موضوع سر ما ریخته‌‌اند.
کد خبر: ۳۳۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 04 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با طلاب جدیدالورود اهل‌سنت استان خراسان در دفتر امام‌جمعه اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید انسان به سه چیز باید علم داشته باشد، اول اینکه مبدأ خود را بشناسد، دوم موقعیت امروز و امکانات و استعدادهای خود را بشناسد و سوم به مقصد خود هم علم داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و این انقلاب روحانیت، عزیزترین اقشار بین مردم است و این عزت و عظمت اجتماعی در تاریخ اسلام تاکنون برای روحانیون وجود نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد از طلبگی به نان و معیشت برسد اشتباه کرده است، تصریح کرد: شما باید وقف پیغمبر(ص) باشید و همه عواید وجودی شما وقف ایشان باشد، الآن پیغمبر(ص) در عرصه‌ای قرارگرفته که نیاز به دفاع از ایشان بسیار بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله ما با دنیا بر سر اسلام و دین ما است، همه دنیا بر سر ما ریخته‌اند و در دشمنی با ما همه یکی هستند اما تاکتیک دشمنی‌شان باهم فرق می‌کند و علت این دشمنی فقط جبهه پیغمبر(ص) و اسلام است.

علم‌الهدی در پایان گفت: این انقلاب، اسلام را از زندان مساجد درآورد و بر سیاست‌های دنیا مسلط کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار