نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس:
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ سود تسهیلات به واحدهای تولیدی صادرکننده با هدف تقویت صادرات باید کاهش یابد.
کد خبر: ۳۴۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 10 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، روح الله بابایی صالح ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان قزوین افزود: نرخ سود فعلی تسهیلات بانکی نمی تواند چندان در راستای توسعه صادرات مفید واقع شود.
وی با تاکید بر اینکه باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی که از سیاست اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، به دنبال رونق بخش های تولیدی و در پی آن صادرات باشیم، اضافه کرد: برای تحقق این موضوع به اصلاح برخی از سیاست های پولی و مالی در کشور نیازمندیم که مجلس در این خصوص به نوبه خود تلاش های زیادی را صورت داده است.
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مدیریت مطلوب در موفقیت واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی از جمله در حوزه صادرات، گفت: توجه به مقوله مدیریت به عنوان یک علم در واحدهای تولیدی می توان آنها را به موفقیت های بیشتری رسانده و بسیاری از مشکلات موجود را نیز مرتفع کند.
بابایی صالح از فعالان بخش تولید به عنوان جهادگران اقتصادی کشور یاد و اضافه کرد: این قشر باید مورد تکریم همیشگی جامعه و مسئولان قرار بگیرند چرا که بخش زیادی از رشد و توسعه کشور در گرو تلاش و همت آنها محقق می شود.
در پایان این همایش 30 صادرکننده نمونه استان قزوین معرفی و از آنها تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار