فرماندار سرخس گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی به همت بسیج اساتید، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مشارکت دستگاههای محلی در مرکز دهستان تجن این شهرستان مرزی برپا شد.
کد خبر: ۳۴۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 11 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسین سنجرانی افزود: بیمارستان صحرایی و تخصصی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت فراررسیدن ایام هفته وحدت خدمات رایگان خود را به مردم ارائه می کند.
وی ادامه داد: دیروز و در نخستین روز فعالیت این بیمارستان 400 نفر از مردم منطقه بطور رایگان ویزیت شدند و پیش بینی می شود تا پایان پنجشنبه آتی هشت هزار تن از اهالی منطقه از خدمات بهداشتی و درمان آن برخوردار شوند.
فرماندار سرخس همچنین به اقدامات دولت تدبیر و امید در چارچوب طرح تحول نظام سلامت اشاره و بیان کرد: با روحیه و تفکر جهادی امروز شاهد فعالیت جامعه بسیج پزشکی در این خطه مرزی هستیم.
وی حضور پزشکان و متخصصان بخشهای مختلف پزشکی را در مناطق محروم نشات گرفته از منویات مقام معظم رهبری توصیف و بیان کرد: فرمانداری سرخس با هزینه 150 میلیون ریال برای تغذیه و رفت و آمد میزبان 100 نیروی پزشک و پرستار بیمارستان صحرایی خاتم الانبیاء(ص) است.
بیمارستان صحرایی به مدت ۶ روز تا پنجشنبه آتی به روستائیان شهرستان مرزی سرخس خدمات تخصصی رایگان در بخشهای پوست، قلب، زنان، اطفال، داخلی، حلق و گوش و بینی، سونوگرافی و دندانپزشکی ارائه می کند.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری سرخس در فاصله 185 کیلومتری شرق مشهد واقع است. سرخس مرکب از دو بخش مرکزی و مرزداران 85 روستا دارد. 51 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. سرخس از سمت شمال و شرق هم مرز با کشور جمهوری ترکمنستان است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار