مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: اینکه در مشهد به تیم‌های ورزشی کمکی نمی‌شود، ید طولایی دارد، از اول هم گفته بودم که توقعی نداریم چراکه می‌دانیم که اینجا تبریز نیست که مسئولان پشت تیم‌های ورزشی‌اش بیاید.
کد خبر: ۳۴۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 13 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، خداداد عزیزی پیرامون لایحه شورای شهر مبنی بر عدم کمک به تیم سیاه‌جامگان اظهار داشت: اینکه در این شهر به تیم‌های ورزشی کمکی نمی‌شود ید طولایی دارد، از اول هم گفته بودم که توقعی نداریم زیرا می‌دانیم که اینجا تبریز نیست که مسئولانش پشت تیم‌های ورزشی‌اش بیاید.

وی گفت: اینجا اصفهان نیست که کارخانه‌های صنعتی پشت تیم‌های ورزشی بیایند، اینجا خوزستان نیست که از تیم‌های ورزشی حمایت شود، هیچ حمایتی در مشهد برای حمایت از تیم‌های فوتبال استان نداریم.

عزیزی ادامه داد: دو تیم در لیگ برتر داریم و دعا می‌کنیم که این‌ها سقوط کنند، اینجا همه علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و اینکه اعضای شورای شهر به ما کمک نکنند، طبیعی بود.

وی افزود: ما کار خودمان را می‌کنیم و به این مباحث کاری نداریم، من خیلی وقت است که از این فوتبال فراری هستم و به اصرار و درخواست لیدرها و هواداران ابومسلم به فوتبال بازگشتم که عنوان کردند سیاه جامگان همان ابومسلم است.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار