دانشجويان انقلابي خراسان رضوي، در نامه‌اي از استاندار خواستار جلوگيري از جولان عناصر فتنه‌گر در دانشگاه‌هاي اين استان شدند.
کد خبر: ۳۴۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 14 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، متن نامه به شرح زير است:
 
بسمه تعالی
دنیا طلبان برای اینکه به مقاصد خودشان  برسند، در جامعه فتنه ایجاد می کنند؛ جنگها، تبلیغات دروغین، سیاست بازی های ناجوانمردانه؛ اینها ناشی از همین دنیا طلبی هاست.
 مقام معظم رهبری مدظله العالی 29/6/1387     
حضور استاندارمحترم خراسان رضوی و رییس شورای تامین استان جناب اقای رشیدیان
سلام علیکم
دانشگاه عرصه علم آموزی و تضارب افکار و آراء برای تحقق آینده ای روشن و در مسیر سعادت است. در طول تاریخ انقلاب این نهاد نخبگانی نشان داده است که همواره بر مدار اندیشه و تعقل و آزاد اندیشی و آرمانهای متعالی انسانی و اسلامی  گام برداشته و برای تحقق این آرمان ها هزینه داده است . دانشگاه محمل اندیشه ورزی و روشنگری است و دانشجویان به عنوان موذنی انقلابی گام های تعالی بخش در جهت پیشرفت وتمدن سازی نوین اسلامی برداشته اند.
اما متاسفانه مدتی است که تمامیت خواهان، با سوء استفاده از نام آزاد اندیشی با روح آزادگی در دانشگاه به مبارزه برخواسته اند و با اقداماتی ساختار شکنانه و وقیحانه سعی در تطهیر چهره وطن فروشان و فتنه گران ، فتنه آمریکایی انگلیسی سال 88 می نمایند .
امروز برخی مسئولان، دانشگاه را به حیاط خلوت حزب و جریانی خاص تبدیل کرده اند که صرفا برای اهداف خود ارزش قائلند و با اقداماتشان مدتی است که دانشگاه را به سر تیتر اخبار رسانه های  معاند تبدیل کرده اند و در همین راستا هر روز با ایجاد حاشیه ای سعی در سوءاستفاده از روحیه جوان دانشجو و همچنین بدل کردن دانشجویان به بلندگو و پیاده نظام خود در راستای رسیدن به اهدافشان دارند.
یک روزدر اربعین حسینی امکانات دولتی و دانشگاهی را بدون مجوز واگذار میکنند و روزهای دیگر  هم بستر را برای حضور افرادی حاشیه ساز و بی اعتنا نسبت به قانون و آزادی و حرمت انسانی به دانشگاه ها فراهم نمودند . که تنها تلاششان در چهره کردن خود و نیل اهداف جناحیشان است و بس ...
جناب آقای استاندار
شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در مصوبه 735 مورخه 25/4/92 به عنوان قانونگذار در شرح سند ابلاغی دانشگاه اسلامی بر اصول تعهد بر آرمانهای انقلاب اسلامی و تقدم منافع ملی و مصالح عمومی بر منافع فردی و گروهی تصریح داشته است .
اعضای محترم شورا ی تامین استان
جامعه انقلابی مشهد به ویژه قشر دانشگاهی همان طور که در طول این سالیان ثابت کرده است که همواره پای عقاید و آرمان های انقلاب ورسالت دانشجویی خود  ایستاده ؛ چنین شرایطی  را بر نمی تابد. چرا که  ما با گفتمان و اصول انقلاب اسلامی مان پیوند ناگسستنی داریم و اجازه نخواهیم داد محیط پاک دانشگاه عرصه ای برای جولان عده ای پیاده نظام وطن فروشان و فتنه گران سال 88 گردد .
 
جناب آقای استاندار
از جنابعالی به همراه سایر اعضای محترم شورای تامین استان میخواهیم تا ضمن صیانت از حریم مقدس دانشگاه و در راستای وظیفه قطعی خود نسبت به اقدامات ساختار شکنانه برنامه روز 22 آذر دانشگاه علوم پزشکی مشهدو 20 آذر دانشگاه حکیم سبزوار اقدام نموده و با بررسی دقیق نسبت به خاطیان و مجریان این اقدامات برخورد لازم را مبذول فرمایید .
با عنایت به اقدامات خلاف قانون و حرمت شکنانه صورت گرفته در این برنامه در راستای تطهیر چهره خائنان و وطن فروشان ، فتنه و خیانت بزرگ سال 88 ، لازم است دستگاه قضا بعنوان مدعی العموم ابعاد حادثه فوق را به دقت بررسی نموده و با خاطیان و حرمت شکنان به نحو مقتضی برخورد نماید ، در غیر اینصورت ما دانشجویان انقلابی اجازه نخواهیم داد دانشگاه جولانگاه جریان خاص گردد و از مسیر حقیقی خود خارج شود وبر اساس تکلیف صیانت از آرمانها ورود پیدا خواهیم کرد . لذا از جنابعالی مطالبه می گردد تا در این راستا اقدام لازم و قانونی را اجرا نمایید .
                                                                                                                                                           والسلام علی من اتبع الهدی   24 آذر 1395
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سجاد مشهد  
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری
بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار