رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تسهیل امکان سفر معنوی مددجویان به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر رضوی از سیاست های این نهاد است.
کد خبر: ۳۴۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 19 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، پرویز فتاح در مراسم افتتاح زائرسرای ارزان قیمت کرامت، ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در مشهد گفت: در ارائه خدمات از سوی این نهاد مسائل فرهنگی و دینی از اولویت و اهمیت بسزایی برخوردار است که در این روند اردوهای زیارتی جایگاه ویژه ای دارد.
وی با بیان اینکه ساخت چنین مراکزی، با توجه به تاثیرات عمیق فرهنگی آن باید شتاب گیرد، اظهار کرد: در صورت تامین زمین از سوی شهرداری مشهد، با تامین اعتبار از سوی کمیته امداد تعداد دیگری زائرسرا برای محرومان و نیازمندان در مشهد ساخته می شود.
وی تاکید کرد: این زائرسرا ویژه مددجویان زائر زیر پوشش این نهاد از سراسر کشور است و به هیچ وجه از آن برای اقامت کارمندان این نهاد استفاده نمی شود.
فتاح اظهار کرد: امروز به نیت امام هشتم(ع) نخستین گروه مددجویان، شامل 88 نفر از محرومان منطقه بشاگرد استان هرمزگان، که برای اولین بار سعادت زیارت حضرت رضا (ع) را یافته اند، در این زائرسرا اقامت گرفتند.
زائرسرای کرامت در زمینی به مساحت 1270 مترمربع، زیربنای هشت هزار و 920 مترمربع در 11 طبقه و با هزینه 220 میلیارد ریال در مدت سه سال ساخته شده که زمینه اقامت 430 نفر را فراهم کرده است.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار