فرمانده انتظامي تربت جام
فرمانده انتظامي تربت جام از دستگيري سارق حرفه اي و کشف بيش از هشت ميليارد ريال کالاي قاچاق در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۴۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 20 December 2016
سرهنگ محمد يزداني در گفتگو با تابناك رضوي، گفت: در پي گزارش يک فقره سرقت خودرو سواري پرايد در بخش سميع آباد این شهرستان تيمي از ماموران انتظامي دستگيري سارقان را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامي تربت جام افزود: در بررسي اظهارات مال باخته و يک سري تحقيقات گسترده ميداني به جواني 21 ساله به نام اميد مضنون که با جمع آوري ادله و مستندات کافي متهم را دستگير و در بازرسي از محل، خودرو مسروقه که پلاک خودرو ديگري روي آن نصب شده بود کشف کردند.
وي اضافه کرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به سرقت سه دستگاه خودرو ديگر با همدستي برادر 34 ساله اش اعتراف کرد.
وی عنوان کرد: ماموران با اطلاعات بدست آمده مخفيگاه متهم را در يکي از مزارع کشاورزي بازرسي و يک دستگاه سواري اپل ، يک دستگاه پرايد 141 و يک دستگاه وانت تويوتا که هر سه شماره شاسي و موتور با پلاک مغايرت داشته اند کشف کردند.
وی با اشاره به  ادامه تحقيقات و دستگيري همدست متهم خاطر نشان کرد: عمليات براي دستگيري هم دست متهم ادامه دارد و سارق دستگير شده  پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد.
فرمانده انتظامي تربت جام در بخش دیگر این گفتگو با اشاره به کشف بيش از هشت ميليارد ريال کالاي قاچاق در شهرستان گفت: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي موفق شد مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق کشف کند.
يزداني افزود: کالاي کشف شده شامل دو هزار 425 عدد انواع البسه ، دو هزار و 180 ليتر فرآورده هاي نفتي ، 391 راس دام سبک و سنگين ، 292 کيسه برنج، 23 نوع لوازم آرايشي و ... که به ارزش بيش از هشت ميليارد و 82 ميليون ريال مي باشد.
وي با اشاره به استمرار طرح هاي برخورد با قاچاق کالا و ارز در اين شهرستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو ، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار