قاضی‌پور در پاسخ تابناک رضوی خبر داد؛
نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ابلاغ حضور پدیده در بورس و نهایی شدن این موضوع پس از رفع دو اشکال تخصصی در روز یکشنبه پنجم دی ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 21 December 2016
نادر قاضی‌پور ، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک خراسان رضوی با اشاره به جلسه امروز هیئت مدیره پدیده شاندیز با مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: برای حضور پدیده شاندیز در بورس، نرم افزار شرکت پدیده و نمایندگان این شرکت مورد تایید بورس قرار گرفتند و در واقع این موضوع ابلاغ شده که با رفع دو مسئله تخصصی در این راستا، دیگر مشکلی وجود ندارد.
 
حضور پدیده در بورس نهایی شد/ 4 وزیر دولت درباره پدیده باید پاسخ‌گو باشند 
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حضور پدیده در بورس شاید بیش از 50 بار این موضوع را از کانال‌های مختلفی مانند وزارت کشور و وزارت دارایی و سازمان بورس پیگیری کردم که آقای شاپور محمدی در این راستا تعامل خوبی داشته و به قولش در این رابطه عمل کرد.
 
به گفته قاضی‌پور، حضور پدیده در بورس می‌تواند از افت قیمت سهام آن جلوگیری کرده و باعث تسریع در تکمیل پروژه و رونق سهام مردم و رسیدن آن‌ها به مطالباتشان باشد.
 
وی همچنین از طرح سئوال درباره پدیده از چهار وزیر دولت شامل وزاری کشور ، راه و مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو خبر داد و افزود: آقای رحمانی فضلی، وزیر کشور می‌بایست در صحن علنی مجلس درباره تعلل در پیگیری روند مسئله پدیده و عدم رفع مسائل آن تاکنون، پاسخگو باشند.
 
 نماینده مردم ارومیه در خانه ملت، به تازگی با طرح سئوال از مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگشتری در خصوص پدیده نیز خبرساز بود که چرا استانداری و دادگستری خراسان رضوی و دولت در پرونده پدیده شاندیز به صورت غیر کارشناسی وارد شده و در اثر عدم تدبیر کافی و طول دادن رسیدگی این مسایل به سرمایه صدها هزار نفر از مردم کشور لطمه وارد کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
درودبرغیرت نماینده غیربومی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار