جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 540 کیلوگرم موادمخدر طی 9 ماه امسال در این استان کشف شده که این میزان کشفیات 140 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
کد خبر: ۳۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 26 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، فضل الله برزویی در نهمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری، کشفیات موادمخدر در مدت مشابه سال قبل را 639 کیلوگرم اعلام و تصریح کرد: طی این مدت 232 کیلوگرم میزان کشفیات در طرح پاکسازی از نقاط آلوده استان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 157 کیلوگرم 47 درصد رشد داشته است.
وی یادآور شد: در 9 ماه امسال کشفیات کنترل محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری 896 کیلوگرم اعلام شده که در مقایسه با مشابه پارسال که 157 کیلوگرم بوده 470 درصد رشد نشان می دهد.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به دستگیری 507 خرده فروش در استان طی 9 ماه امسال اشاره و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اجرای 41 طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی طی همین مدت گفت: اجرای این طرح ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 38 طرح بوده 11 درصد رشد نشان می دهد.
برزویی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 38 دستگاه خودرو سبک و سنگین مرتبط با قاچاق موادمخدر توقیف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع کشفیات موادمخدر این استان 77 درصد تریاک، 11 درصد حشیش، 10 درصد گراس و 2 درصد سایر کشفیات بوده است.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 22 باند مرتبط با قاچاق موادمخدر در چهارمحال و بختیاری منهدم شده است.
برزویی اظهار کرد: میزان کشفیات موادمخدر در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری به طور میانگین 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می دهد.
چهارمحال و بختیاری به لحاظ قرارگیری در کریدور ارتباطی استان های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب کشور به عنوان یکی از گلوگاه های حمل و ترانزیت مواد مخدر محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار