رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به زودی استاندار قزوین، عضو جدید شورای شهر قزوین را معرفی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اکنون بیش از سه ماه از انتصاب علی فرخزاد عضو سابق شورای اسلامی شهر قزوین به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین می‌گذرد اما هنوز عضو جدید به شورا معرفی نشده است.

وی با اشاره به قانون بیان کرد: معرفی عضو علی‌البدل شورا به صورت جایگزین در قانون مسکوت مانده و در این خصوص مطلب دقیق بیان نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: در ابتدای ورود به شورای اسلامی شهر قزوین باید فرمانداری، اعضای شورا را معرفی کند، اما دعوت از عضو شورا برای حضور در جلسه‌ها بر عهده رئیس شورا است.

فصیحی‌رامندی ادامه داد: اگر طی مدت فعالیت شورا عضوی به هر دلیلی دیگر حضور پیدا نکند، قانون این موضوع را مسکوت گذاشته که به همین دلیل ابهام دارد؛ در این شرایط، رئیس شورا یا فرماندار باید از عضو شورا دعوت کند تا در جلسه‌ها حضور داشته باشد.

این مسؤول مطرح کرد: فرمانداری قزوین هم برای معرفی عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین، موضوع را به استانداری قزوین منعکس کرده و از این نهاد اعلام نظر خواسته و منتظر جواب است تا استاندار عضو جدید شورا را معرفی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: طی چند روز گذشته در دیدار با استاندار قزوین مجدد موضوع معرفی عضو جدید شورا مطرح شد و استاندار هم قول معرفی عضو جدید شورا را برای چند روز آینده دادند.

فصیحی‌رامندی یادآور شد: بر اساس قانون مشخص نشده که فرمانداری باید در چند روز عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین را به این شورا معرفی کند، اما اگر سریع‌تر این مهم محقق شود، بهتر است.

وی تصریح کرد: حضور عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین در شورا می‌تواند در اتخاذ تصمیم‌هایی که در راستای توسعه و آبادانی شهر و رفع مشکلات شهروندان قزوینی صورت می‌گیرد، تأثیرگذار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: به همین دلیل اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از استاندار قزوین تقاضا دارند تا عضو جدید را هر‌چه سریع‌تر به شورا معرفی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار