فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: عملیات قدس 5 تنها عملیاتی بود که برای خبرنگاران دنیا جذابیت داشت و 30 خبرنگار و عکاس خارجی برای شرکت در این عملیات درخواست داده بودند.
کد خبر: ۳۵۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 28 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی در دیدار اصحاب رسانه استان یزد و جمعی از مسؤولان سپاه و اعضای بسیج رسانه استان یزد با خانواده شهید سیدجلیل ساداتی، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و اظهار کرد: فعالیت‌های شهید ساداتی از دوران طاغوت آغاز شده بود و وی از جمله سربازانی بود که به فرمان امام خمینی (ره) از خدمت سربازی فرار کرد و باز هم بر اساس روحیه ولایتمداری که داشت، بعد از انقلاب به فرمان امام راحل به پادگان‌ بازگشت.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی دائم در جست‌وجو برای پر کردن خلأها هستند، افزود: شهید ساداتی همه به عنوان خبرنگار در عملیات‌ها شرکت می‌جست و برای تهیه عکس و خبر اقدام می‌کرد و هم به عنوان رزمنده می‌جنگید تا جایی که حتی آموزش غواصی نیز دید و به عنوان غواص در عملیات‌ شرکت می‌کرد.

فتوحی خاطرنشان کرد: سردار شهید ساداتی، خبرنگار بسیجی، رزمنده، هنرمند، غواص و در مجموع یک نیروی همه فن حریف و انقلابی بود و در هر عرصه‌ای حضور می‌یافت، حضورش مؤثر بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شهادت شهید ساداتی در عملیات قدس 5 ضمن یادآوری خاطرات این عملیات بیان کرد: عملیات قدس 5 تنها عملیاتی بود که برای خبرنگاران و عکاسان دنیا اهمیت داشت و 30 تا 40 خبرنگار و عکاس خواستار شرکت در این عملیات بودند.

فتوحی یادآور شد: امکان همراه کردن این همه عکاس و خبرنگار فراهم نبود اما آنها هر یک به ترفندی در این عملیات شرکت کردند زیرا به اعتراف یکی از عکاسان می‌خواستند ببینند ایرانی‌ها چگونه می‌توانند در باتلاق بجنگند.

وی ادامه داد: این گروه از همه صحنه‌ها و محورها و مسیرها و حتی آلات و ادوات جنگی و ... عکس تهیه کردند اما تمام عکس‌ها سیاه شد و نگاتیو آنها سوخت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: در همین عملیات بود که سیدجلیل ساداتی نیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد و حتی قبل از شرکت در عملیات، غسل شهادت نیز کرده بود.

به گزارش فارس، شهید سیدجلیل ساداتی، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان یزد است که خبرنگاران استان امروز به همراه فرمانده سپاه الغدیر با خانواده وی دیدار کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار