امروز در پایتخت معنوی ایران اسلامی ؛
راهپیمایی بزرگداشت حماسه 9 دی امروز با مداحی حاج صادق آهنگران و کربلایی نریمانی و تشییع دو شهید مدافع حرم و نیز سخنرانی آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 29 December 2016
به گزارش تابناک رضوی، مراسم‌راهپیمایی بزرگداشت حماسه نهم دی با هدف تبیین و آشکارسازی ابعاد فتنه 1388، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز با حضور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه مشهد مقدس از میدان شهدا آغاز می شود و در مسیر خیابان آیت ا... شیرازی تا حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) ادامه می یابد.
 
راهپیمایی حماسه 9 دی با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی در مشهد برگزار می‌شود 
 
راهپیمایان در پایان مراسم با اجتماع در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، به سخنان آیت ا... سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس گوش فرا می دهند.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه ای از امت متدین و بصیر شهر مقدس مشهد، علمای اعلام، اساتید و روحانیت معظم، دانشگاهیان و خاندان معظم شاهد، جانبازان و ایثارگران، اصناف و تشکل ها و انجمن های اسلامی برای حضور با شکوه در راهپیمایی یوم ا... 9 دی در مشهد  دعوت کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی همچنین در اجتماع «بصیرتی حوزویان» مشهد به‌مناسبت گرامیداشت حماسه ٩دی گفت: زاویه با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، ریزشی است که فضای نفوذ را برای دشمن مهیا می‌کند.
 
آیت‌ا... علم‌الهدی، ملاک و محور ریزش و رویش یک حقیقت را ولایت‌فقیه دانست و تصریح کرد: زاویه‌داشتن با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، ریزشی است که فضای نفوذ را برای دشمن مهیا می‌کند.
 
وی نسل سوم انقلاب را دارای بصیرت و بیداری بالایی دانست که حماسه نهم دی این واقعیت را ثابت کرد. وی بیان کرد: آن‌دسته از افرادی که در زمان فتنه سکوت کردند و امروز نیز کاری نمی‌کنند، ریزشی‌های به‌حاشیه کشانده‌شده هستند.
 
آیت‌ا... علم‌الهدی با بیان اینکه نهم دی تنها دارای یک ویژگی بصیرتی نیست، بلکه دو خصوصیت برای این روز مورد‌تامل است، گفت: ایجاد، تولید و نمایش بصیرت و ارائه آن به‌عنوان نمایشگاهی برای ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب، این دو ویژگی است.
 
وی با اشاره به حضور مردم مشهد در ٨دی‌ماه٨٨ و بصیرت‌سازی و روحیه انقلابی آیت‌ا... واعظ‌طبسی(ره) در آن زمان، گفت: تفکرات بصیرتی آن مرحوم موجب شد که در قبل از حماسه نهم دی، هیجان مقابله با فتنه در این شهر مقدس و در کنار حوزه علمیه آن یک روز زودتر اتفاق بیفتد.
 
محدودیت های ترافیکی
امروز محدودیت های ترافیکی در میدان شهدا- میدان توحید رینگ شمالی و جنوبی خیابان دانشگاه؛ اول شیرازی به سمت تقاطع شهدا؛ تقاطع زرینه به تقاطع شهدا؛ تقاطع خسروی به سمت شهدا و نیز زیرگذر حرم به سمت تقاطع شهدا اعمال می شود.همچنین پارک وسایل نقلیه در رینگ زیر گذر حرم مطهر، روگذر شیرازی- خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر- خیابان شهید رجایی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان آیت ا... بهجت تا تقاطع زرینه- طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع های موجود مسیر تا عمق 50 متری ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار