کد خبر: ۳۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد از اکران فیلم‌های جشنواره عمار همچنین فیلم‌هایی با موضوع مدافعان حرم در ۵۰ مسجد استان یزد خبر داد.

علیرضا غفاریان با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره عمار در یزد در روزهای نهم و دهم دی‌ماه اظهار داشت: هم‌اکنون نیز فیلم‌های این جشنواره به اضافه فیلم های دارای موضوع مدافعان حرم در ۵۰ مسجد استان یزد اکران می شود.

وی بیان کرد: فیلم‌های اکران شده جشنواره عمار در یزد دارای عناوینی همچون «قابلمه»، «لکه»، «رو به قبله»، «نبرد پالمیرا»، «بازی کلش»، «زمین بازی»، «علمک»، «مجموعه فیلم‌های کوتاه بازار محبت»، «مجموعه انیمیشن خانواده نامدار» است.

غفاریان یادآور شد: فیلم قابلمه با موضوع اقتصاد مقاومتی توسط هنرمندان یزدی تولید شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد ادامه داد: از سوی دبیرخانه اجرایی جشنواره فیلم عمار در یزد نیز این فیلم‌ها هم اکنون در مساجد، پایگاه‌های بسیج، امامزادگان، مدارس، دانشگاه‌ها و مناطق مختلف استان در حال اکران است.

وی با اشاره به موضوع جشنواره افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، خانواده، مدافعان حرم، استکبارستیزی، فتنه ۸۸، جنگ نرم و تاریخ انقلاب اسلامی موضوعات این رویداد مردمی است و با توجه به استقبال خوب مردم از جشنواره فیلم عمار تلاش می کنیم در این دوره بیشتر به اکران آثار بخش‌های مستند، داستانی، نماهنگ و پویانمایی جشنواره بپردازیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار