عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد بررسی برنامه ششم توسعه در خانه ملت تا ظهر فردا به اتمام می‌رسد و سپس وکلای ملت به مدت 2 هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.
کد خبر: ۳۶۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 14 January 2017
به گزارش تابناک : احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بیستمین روز بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس در جمع خبرنگاران درباره روند رسیدگی به این لایحه در پارلمان اظهار داشت: خانه ملت امروز در 3 شیفت کاری و تا ساعت 21 بررسی برنامه ششم را ادامه می‌دهد.

وی همچنین گفت: اگر رسیدگی به برنامه ششم توسعه تا امشب به پایان نرسد، مجلس فردا هم نشست علنی خواهد داشت، احتمالاً بررسی برنامه ششم تا ظهر فردا (یکشنبه) در پارلمان ادامه می‌یابد.

بر این اساس مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه طی 20 روز و در 46 نشست علنی تا به امروز، لایحه 144 ماده‌ای برنامه ششم توسعه را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

مجلس شورای اسلامی در حالی فردا هم نشست علنی خواهد داشت که علی لاریجانی رئیس مجلس پیش از این در روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کرده بود خانه ملت تنها امروز (شنبه) 25 دی‌ماه نشست علنی خواهد داشت و سپس نمایندگان به مدت دو هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار