حمیدرضا طاهرخانی تنیسور استان قزوین در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به مصاف رقبای خود رفت.
کد خبر: ۳۶۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 19 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور در حالی از روز گذشته در تهران آغاز شده است که حمیدرضا طاهرخانی تنیسور استان قزوین هم در این مسابقات حضور دارد.

رقابت‌هایی که بدون شک فرصت مناسبی برای طاهرخانی است تا بتواند دوباره توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالای خود را به نمایش بگذارد.

این تنیسور قزوینی در طول سال‌های اخیر همواره رقابت‌های مطلوبی را مقابل رقبا در میادین ملی و مسابقات انتخابی تیم تنیس روی میز کشور برگزار کرده است.

طاهرخانی سه سال قبل در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی با ارائه عملکردی مناسب و درخششی کم نظیر موفق شد برای نخستین بار جواز شرکت در تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور را کسب کند و در کنار تنیسور نام‌آشنایی همچون نوشاد عالمیان قرار گیرد.

مسابقاتی که برای حمیدرضا طاهرخانی تداعی‌کننده روزهای خوش ورزشی بود و این ورزشکار در همان سال توانست به همراه تیم ملی جواز شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند و در این مسابقات حضور یابد.

بدون شک حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آن هم در رشته ورزشی تنیس روی میز افتخاری بزرگ برای این ورزشکار و جامعه ورزشی تنیس روی میز استان قزوین محسوب می‌شود.

البته این پایان راه موفقیت‌های این ورزشکار خوب قزوینی نبود و طاهرخانی با اعتماد کادر فنی به رقابت‌های قهرمانی آسیا هم اعزام شد، رقابت‌هایی که با توجه به حضور نام‌آوران این رشته ورزشی در سطح قاره آسیا از جمله تیم‌های شرق این قاره بزرگ از جمله چین می‌توان گفت که در سطحی بالاتر از رقابت‌های جهانی برگزار شد.

طاهرخانی از این حیث می‌توان گفت که از تجارب بالایی برخوردار است و قطع به یقین در صورت هوشیاری و حفظ آمادگی خود می‌تواند دوباره راکت تیم ملی را به دست آورد، اتفاقی که گرچه سخت و دشوار است، اما برای توانایی‌های این ورزشکار خوب قزوینی دور از دسترس نیست.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حضور حمیدرضا طاهرخانی تنیسور این استان در رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی اظهار داشت: طاهرخانی از جمله تنیسورهای خوب استان قزوین است که قطع به یقین با تجارب ارزشمندی که از میادین قبلی این پیکارها دارد، انتظار می‌رود بتواند دوباره عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارد.

داوود محمدی افزود: در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی 16 تنیسور با هم رقابت کرده و در پایان هشت تنیسور برتر جواز شرکت در مرحله دوم این مسابقات را کسب می‌کنند.

وی عنوان کرد: در مرحله دوم این مسابقات تنیسورهای راه‌یافته به این مرحله در هفت دور به مصاف یکدیگر می‌روند تا نفرات برتر این رقابت‌ها مشخص شوند.

گفتنی است، رقابت‌های انتخابی تیم ملی با شرکت 16 تنیسور به میزبانی تهران در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار