رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قزوین:
رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین گفت: اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری به دلیل عدم بودجه به تأخیر افتاده است که از مسؤولان درخواست می‌کنیم توجه و حمایت ویژه‌ای نسبت به این هیأت داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نادر جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت نامطلوب ورزش نابینایان در استان قزوین اظهار داشت: از شهرداری و مؤسسات خیریه کمک‌هایی دریافت کرده‌ایم اما جوابگوی ورزشکاران این هیأت نیست.

وی با بیان اینکه رشته دو و میدانی، دوچرخه‌سواری و جودو به دلیل نبود امکانات فعال نیست و سالنی در این زمینه وجود ندارد، افزود: هدف هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین این است که برای رشته‌های وزنه‌برداری، گلبال، شطرنج و دو و میدانی براساس سن استعدادیابی کند.

دبیر هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین با اشاره به مدال‌آوران این هیأت گفت: در مسابقات دو صحرانوردی، هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین در گروه بانوان توانست مقام دوم و مدال نقره را کسب کند و در مسابقات تیم دانش‌آموزی هم مقام سوم را به دست آورد.

جهانبخش افزود: هیأت نابینایان و کم‌بینایان تاکستان، بویین‌زهرا و آوج در گذشته فعال نبوده، اما امروز با تدابیر مسؤولان ورزشی این هیأت فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده که این از افتخارات فعالیت‌های جدید هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین است.

این مسؤول ورزشی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری برنامه‌های مناسبی از جمله نمایشگاه نماز، برنامه‌های فرهنگی و غیره برگزار می‌شود.

دبیر هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قزوین یادآور شد: اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری به دلیل عدم بودجه به تأخیر افتاده است که از مسؤولان درخواست می‌کنیم توجه و حمایت ویژه‌ای نسبت به این هیأت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار