رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌خراسان رضوی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۲ هزار ستاد دهه فجر در تمامی نقاط استان خراسان رضوی فعال می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 28 January 2017

به گزارش  تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام محمد سلطانی ظهر امروز در نشستی خبری با اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر در استان خراسان‌رضوی اظهار داشت: امسال ایام‌الله دهه فجر با ایام وفات حضرت زهرا(س) مصادف شده که باید حرمت این روزها نگه‌داشته شود و جشن‌ها و شادی‌هایی که مردم انقلابی ما به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام می‌دهند مدنظر داشته باشند.
سلطانی با اشاره به تشکیل بیش از 2000 ستاد در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان و برگزاری مراسم مختلف افزود: 710 همایش، نشست‌های بیش از 1600 برنامه فرهنگی و اجتماعی، بیش از 5 هزار برنامه مذهبی، مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی، فرهنگی و اجتماعی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برنامه‌هایی با محوریت مساجد و حسینیه‌ها و تکایا برای این ایام تدارک دیده شده است.
وی گفت:  مراسم بزرگداشت یوم ا... 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی«ره» به میهن‌اسلامی در عرصه میدان شهدا با نصب ماکت هواپیمای حضرت امام«ره» و گلباران آن توسط مدیران استانی، اجرای سرود پنج‌هزار نفری دانش‌آموزی، رژه موتوری نیروهای مسلح از شش مسیر اصلی به طرف میدان شهدا و گلباران ماکت هواپیما، سخنرانی استاندار خراسان رضوی از ساعت 9:30 صبح بخش دیگری از برنامه‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پخش نقاره خوانی حرم مطهر رضوی همزمان با ورود حضرت امام خمینی ره به میهن اسلامی افزود: همایش استانی با عنوان مبلغان و تمدن نوین اسلامی با حضور 300 نفر از مبلغان، سخنرانان و نخبگان فرهنگی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی به‌منظور تغذیه فکری و ساماندهی محتوای سخنرانی‌های نخبگان و مبلغان دهه فجر در راستای منویات مقام معظم رهبری‌ با سخنرانی آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام سید حمید روحانی ‌رئیس بنیاد ‌تاریخ‌پژوهی ‌و دانشنامه ‌انقلاب ‌اسلامی نیز در این ایام برگزار می‌شود.
سلطانی با اشاره به عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی در روز 14بهمن در بهشت رضا(ع)، جبل ‌النور کوهسنگی، خواجه‌ربیع و سایر گلزارهای ‌شهدا نیز گفت: مراسم ‌ویژه این روز در بهشت‌رضا(ع) با سخنرانی آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: برگزاری مراسم راهپیمایی ایام‌الله 22 بهمن از میدان 15 خرداد به طرف حرم‌ مطهر رضوی (در مسیر ایستگاه‌های توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف ویژه ‌نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف) و اتمام مراسم با سخنرانی، اقامه نمازجمعه و قرائت قطعنامه نیز تدارک دیده شده است.
سلطانی با اشاره به دیدار اقشار مختلف مردم در ایام‌الله دهه مبارکه فجر با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس افزود: تشکیل بیش از دو هزار ستاد دهه فجر در شهرستان‌‏ها، بخش‌ها و روستاهای سطح استان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر، توزیع اقلام فرهنگی نیز در این ایام فراهم شده است.
وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی به مدت 10 روز با سخنرانی حضرات آیات عظام علم‌الهدی، صدیقی، رئیسی و حجت‌الاسلام‌ رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و حجج‌الاسلام آقایان عبدوس و سلیمانی در این ایام برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: برگزاری مراسم ویژه دهه ‌فجر فاطمی در شب 22 بهمن و پخش ندای بانگ الله اکبر از گلدسته‌های حرم رضوی توسط خدام آستان قدس رضوی نیز برای این ایام تدارک دیده شده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماعده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
باید یک عکس های دورستی بزارند ما یک چیزی می خوایم بزنیم اصل نمیاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار