معاون سیاسی امنیتی استاندارقزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: اقدامات لازم برای راه‌اندازی مکان مورد نظر کمپ ماده 16 سازمان بهزیستی قزوین صورت گیرد.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید شاهرخی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: طبق آماری که ارائه شده در رابطه با پیشگیری از مصرف مواد مخدر نسبت به سایر استان‌ها در قزوین کمتر اقدام شده که همت جدی مسؤولان مبارزه با مواد مخدر را می‌طلبد تا این بلای خانمان‌سوز از خانواده‌ها دور شود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم این است که مردم جامعه در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشند و در فعالیت‌های عمومی مشارکت کنند چراکه حضور مردم می‌تواند اقدامات دولت و مسؤولان استان را تسریع بخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بر مراقبت از معتادان متجاهر تأکید کرد و گفت: از معتادان متجاهری که در سطح شهر پراکنده بودند 130 نفر دستگیر شدند و در محلی که برای کمپ ماده 16 در نظر گرفته شده نگهداری می‌شوند.

شاهرخی اضافه کرد: از تعداد 130 نفر معتاد متجاهر 80 نفر بهبود یافتند و به جامعه بازگشتند و 50 نفر هم در حال بهبودی هستند که اقدامات برای بهبودی این افراد ادامه دارد.

این مسؤول عنوان کرد: اقدامات لازم برای راه‌اندازی مکان مورد نظر کمپ ماده 16 سازمان بهزیستی قزوین صورت گیرد تا مسؤولان مربوطه بتوانند در محل ثابت و با تمرکز بیشتر خدمات خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به طرح مشارکت‌طلبی روستاها عنوان کرد: تسهیلاتی برای این طرح در نظر گرفته شده و مسؤولان مربوطه این طرح را به صورت مکتوب و مدون ارائه کنند تا نسبت به افزایش تسهیلات برای طرح مشارکت‌طلبی روستاها اقدام شود.

شاهرخی افزود: طرح مشارکت طلبی روستاها نباید موجب شود تا نسبت به مردم شهر و سایر اقشار جامعه بی‌تفاوت شویم چراکه 107 هزار دانشجو و بالغ بر 200 هزار دانش‌آموز در استان قزوین وجود دارد و جمعیت بسیاری در شهرها زندگی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت: کمیته مشترک باید بیش از پیش تلاش کند و تمرکز خود را بر تمام شهرها و روستاهای استان معطوف کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار