مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 169 پروژه گازرسانی در نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اسماعیل مفرد‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قزوین ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام‌الله دهه فجر به مردم استان قزوین گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه در مقوله گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور انقلابی عظیم رخ داده است به گونه‌ای که میزان گازرسانی در قبل و بعد از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

وی گفت: هم‌اکنون در سطح کشور97 درصد خانوارهای شهری و 68 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این مقدار در قبل از انقلاب تقریباً حدود یک درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 169 پروژه گازرسانی در مناطق مختلف این استان با صرف و پیش‌بینی هزینه‌ای معادل 655 میلیارد ریال هستیم.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و صرف بودجه‌ای معادل 328 میلیارد ریال 44 روستا در مناطق مختلف استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود که از روستاهای مذکور 13 روستا مربوط به شهرستان قزوین، 28 روستا در مناطق تاکستان و آوج و سه روستا مربوط به منطقه بویین‌زهرا و آبیک و همچنین گازرسانی به محله اکبرآباد در شهر اقبالیه است.

مفرد‌بوشهری همچنین در خصوص با پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در دهه فجر آغاز می‌شود، گفت: پروژه‌های گازرسانی به 23 روستا با پیش‌بینی بودجه‌ای معادل 150 میلیارد ریال است.

این مسؤول مطرح کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به 23 روستا در استان قزوین هستیم که شامل 14 روستا در مناطق آوج و بویین‌زهرا، هفت روستا از توابع قزوین، البرز و آبیک و همچنین دو روستا در منطقه تاکستان است که در قالب دو پیمان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار امیدواری کرد حداکثر تا پایان سال 96 با یاری خداوند متعال بتوانیم این روستاها را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.

مفرد‌بوشهری همچنین از گازرسانی به 96 واحد صنعتی و یک CNG در استان قزوین خبر داد و افزود: در این ایام مبارک 96 واحد صنعتی در نقاط مختلف این استان گازدار می‌شود و یک CNG هم در بویین‌زهرا افتتاح می‌شود که بودجه هزینه شده برای گازرسانی به این 97 واحد در مجموع 26 میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان ضمن اعلام خبر شروع عملیات ساخت و ساز سه ساختمان اداری در شهرهای قزوین، بویین‌زهرا، ارداق و خاکعلی با پیش‌بینی بودجه‌ای معادل 137 میلیارد ریال بیان کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر مراجعان و مشترکان شرکت گاز و با توجه به استیجاری و مستهلک بودن ساختمان‌های فعلی اداره‌های ذکر شده و نیاز به فضای اداری بیشتر در شهرستان قزوین، عملیات احداث ساختمان‌های جدید همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با احداث این ساختمان‌ها گامی دیگر به منظور خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم استان قزوین برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار