رئيس بسيج رسانه استان يزد از اكران فيلم‌هاي جشنواره عمار در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج استان يزد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 01 February 2017

به گزارش تابناک یزد،جواد امامی اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر فیلم‌های جشنواره عمار در پایگاه‌های مقاومت بسیج به نمایش در می‌آید.

وی عنوان کرد: علاوه بر فیلم‌های جشنواره عمار، برخی فیلم‌های انقلاب از جمله یتیم‌خانه ایران، ناسور، سیانور و ... نیز در طول ایام طبق برنامه زمان‌بندی شده در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های مختلف استان به نمایش در خواهد آمد.

امامی با بیان اینکه بالغ بر هزار و 400 عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه الغدیر استان یزد در سطح استان در ایام‌الله دهه فجر به اجرا درخواهد آمد، بیان کرد: این برنامه‌ها توسط اقشار مختلف بسیج در سطح استان اجرا می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: نواحی مقاومت بسیج، سپاه الغدیر، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج رسانه، بسیج اصناف، بسیج طلاب و روحانیون و سایر اقشار مختلف بسیج در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سحط استان مشارکت دارند.

وی یادآور شد: برنامه‌های شاخص اقشار مختلف بسیج از سوی بسیج رسانه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و امیدواریم شاهد بازتاب گسترده برنامه‌های این ایام و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان با محتواسازی رسانه‌ها باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار