مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین خبر داد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: طی چند عملیات جداگانه 9 شکارچی غیر‌مجاز و لاشه دو رأس کل وحشی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های قزوین‌، آبیک و آوج دستگیر و ضبط شدند.
کد خبر: ۳۷۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این عملیات مأموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین در هنگام عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی قزوین موفق شدند سه نفر شکارچی متخلف را با یک قبضه سلاح شکاری جنگی ژ سه، یک قبضه سلاح گلوله‌زنی، لاشه دو رأس کل وحشی و 30 فشنگ دستگیر و پرنده‌ها و ادوات شکار را ضبط کنند.

وی افزود: در عملیات بعدی مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک موفق به دستگیری پنج شکارچی متخلف به همراه یک سر خرگوش، دو قلاده سگ تازی، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن و لاشه یک قطعه کبوتر که اسلحه، لاشه پرنده، سگ، خرگوش و ادوات زنده‌گیری ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: در عملیات آخر مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شدند که توسط مأموران ضبط شد.

شمسی‌پور اعلام کرد: پرونده متخلفان برای پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار