استاندار خراسان رضوی در مراسم هم اندیشی خیران کارآفرین طلوع مهر کارا:
نخستین هم اندیشی خیران کارآفرینی و اشتغال طلوع مهرکارا با حضور اعضای شورای شهرستان مشهد و تعدادی از مسئولان و خیران حوزه اشتغال در هتل گلستان مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در این همایش هم اندیشی گفت: انقلاب اسلامی یادآور ارزشهای خودباوری و خداباوری است  که این مفاهیم را در کنار همدیگر همراه با ارزشهای انقلاب اسلامی باید در دهه فجر  به هم تذکر بدهیم.
 
 
هرگاه مردم  کنار نهادها قرارگرفتند به موفقیت رسیدیم / چرخ خیریه ای که برای اشتغال استان می چرخد 
 
 
وی افزود: هرگاه مردم در کنار دستگاههای اجرایی قرار نگرفتند، ما به موفقیت دست نیافتیم.
استاندار خراسان رضوی، درباره مجمع خیرین طلوع مهرکارا گفت: این مجموعه به جای اینکه ماهی به مردم بدهد، ماهیگیری را یاد می دهد تا عزت نفس افراد حفظ شود.
وی گفت: ما باید از ظرفیت های بین دستگاهی استفاده کنیم، زیرا ظرفیت های میان‌دستگاهی ما زیاد است.
رشیدیان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر و فنی و حرفه ای و سایر دستگاهها ظرفیت هایی دارند که در کنار هم می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.
وی افزود:مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام که مفتخر به حضور امام مهربان است، محتاج نگاه و همدلی و همکاری و بهره مندی از این ظرفیت هاست.
استاندارخراسان رضوی گفت: برای اشتغال زایی مناطق محروم وام تسهیلات با نرخ 4 درصد قرارداده شده تا برای اشتغال زایی کار موثری انجام شود.
رشیدیان درپایان از اعطای وام تسهیلاتی 10 میلیون تومانی برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبرداد و اظهار امیدواری کرد که در این کار خیر مجمع مهرکارا شریک باشد.
درادامه نشست، عباسعلی بادیانی مدیرعامل مجمع خیران کارآفرین طلوع مهر کارا گفت: انفاق و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اعتماد به درون و اعتماد به مردم و مسئولیت اجتماعی عواملی بود که باعث شد مجمع خیرین مهرکارا شکل بگیرد.
بادیانی  با بیان اینکه اعضای هیئت امنا 42 نفرهستند، افزود:ارکان موسسه را کاریابی و استعداد سنجی، کارآفرینی و اشتغال، فرهنگ و صنایع فرهنگی، سلامت و رفاه، آموزش و پژوهش،اجتماعی و آسیب دیدگان، مالی و حقوقی، جذب مشارکتها عنوان کرد.
موسس مجمع خیرین طلوع مهرکارا گفت:با همکاری اداره کل بهزیستی درنظرداریم کارگروه ویژه اشتغال معلولین را نیز ایجاد کنیم تا مشکل اشتغال معلولین برطرف بشود.
وی از بهره برداری طرح بورس اشتغال و طرح هزار نیز در آینده نزدیک خبرداد و گفت: 400 خیریه در شهر مشهد داریم.
بادیانی از تولیت آستانقدس رضوی خواست، رویکرد آستانقدس رضوی را با وجود ظرفیت‌هایی چون املاک و سوله هایی که در بخشهایی از شهر از جمله در شهرک رضویه دارد برای ایجاد اشتغال در اختیار مجمع قرار دهد.
درپایان مراسم از لوگوی خیریه با حضور استاندار و اعضاء و خیرین رونمایی شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار