فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین گفت: یکی از مؤلفه‌های نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و سرقت است که باید برنامه‌ریزی جدی در کاهش این موارد انجام شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسم طرحانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه که با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، معاون دادستان قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: امنیت اصلی شهروندان در آگاهی‌بخشی عمومی و ایفا نقش مؤثر شهروندان تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: حوزه امنیت در شهر اقبالیه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و باید در این زمینه خانواده‌ها توجه به فرزندان داشته باشند تا ناامنی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایجاد نشود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: یکی از مؤلفه‌های نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر و سرقت است که باید برنامه‌ریزی جدی در کاهش این موارد انجام شود.

طرحانی تصریح کرد: امیدواریم همانطور که یارمحمدی یک نیرویی بود که خود را از مردم می‌دانست و مشکلات مردم را مشکلات خود می‌دید، سروری‌نیا هم همان‌طور بلکه بهتر در این راه گام برداشته و موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: امنیتی که حاکم بر کشور ایران اسلامی بوده، نتیجه رشادت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مخلص انقلاب اسلامی است که شهادت را انتخاب کرده تا آسایش و امنیت را به جامعه هدیه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین یادآور شد: وظیفه حکومت‌ها و به خصوص حکومت دینی و اسلامی ایجاد امنیت برای شهروندان جامعه است.

طرحانی مطرح کرد: بهره‌مندی از امنیت ایجاد شده از سوی حکومت دینی برای تمام اقشار جامعه است و تا زمانی که خارج از قوانین و مقررات عمل نکنند این امنیت پایدار نمی‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار