با توجه به بارندگی‌های اخیر
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در سطح استان قزوین، مشکلی در سفرهای برون‌شهری همشهریان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی محمدحسینی گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار با بیان اینکه بارش برف تا 24 ساعت آینده در استان قزوین همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: با توجه به برف‌‌گیر بودن جاده‌های مواصلاتی قزوین، به همشهریان توصیه می‌شود با حفظ نکات ایمنی و جاده‌ای، همکاری لازم با پلیس راه استان داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر در سطح استان قزوین، مشکلی در سفرهای برون‌شهری همشهریان وجود ندارد و در حال حاضر دستورالعملی مبنی بر بسته بودن جاده‌ها به سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اعلام نشده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: جاده‌های استان با استفاده از زنجیرچرخ قابل تردد بوده و این سازمان در مواقع بحران به صورت شبانه‌روز پاسخگوی همشهریان است.

محمدحسینی اضافه کرد: همشهریان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در غیر این صورت با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگران به ارمغان آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار