کد خبر: ۳۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 18 February 2017
 به گزارش تابناک یزد،شب گذشته کار بهره برداری از معدن سه چاهون که توسط شرکت کاوشگران نصر بافق انجام می شود تعطیل شد.

نماینده کارگران این شرکت در رابطه با این تعطیلی گفت:اختلافات بین کارگران و کارفرما در مورد میزان کار و نحوه انجام کار بوده که قبلا با توافق هایی که شده قرار بود قرار شد با افزایش راندمان کار  میزان حقوق ومزایای کارگران افزایش یابد.

حسین خلیلی در ادامه بیان داشت: پس از اعتراض کارگرها به مسئولین شرکت و عدم اجرا شدن تعهدات ،کار به حالت قبل برگشت و پیمانکار کار را تعطیل کرد.

 وی افزود:از ابتدای کار این شرکت مشکلات زیادی از جمله نحوه پرداخت حق و حقوق و بیمه تکمیلی کارگرانی که در سخت ترین شرایط کار می کنند وجود داشته ولی متاسفانه تاکنون رفع نشده است.

نماینده کارگرها در خصوص معوقات و حقوق عقب افتاده کارگرها اظهار داشت: حقوق آذر ماه هنوز پرداخت نشده است و نصف مبلغ بن سفر از ماهها قبل همچنان درلیست معوقات هست.

وی در پایان درباره کارت بانکی حقوق کارگران گفت:حقوق از طریق  کارت  یکی از موسسات اعتباری که در بافق اصلا شعبه ندارد پرداخت می شود اگر کارت خراب یا گم شود چند ماه طول می کشد تا کارت جدید از آن موسسه که در استان کرمان هست بدست ما میرسد  یا باید کلیومترها راه برای گرفتن کارت جدید یا هزینه بیمه به استان کرمان برویم .

گقتنی است معدن سه چاهون متعلق به شرکت سنگ آهن مرکزی با مدیرعاملی محمد جواد عسکری می باشد.

بافق خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار