نخستین نشست رابطان کمیته‌های همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان‌ها با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 19 February 2017
 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین نشست رابطان کمیته‌های همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان‌ها با حضور نمایندگان استان‌ها و مسؤولان صبح امروز در شهر مقدس قم برگزار شد.

ولی‌اله کشاورز رابط کمیته همکاری‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این دیدار گزارش مختصری از عملکرد استان در زمینه همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه ارائه کرد.

حجت‌الاسلام ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه هم فعالیت‌های کمیته همکاری‌های قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و صمیمانه از حرکت رو به رشد استان قزوین تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمانه تفاهم‌نامه فی‌ما‌بین کمیته استانی با ستاد همکاری‌های استان قزوین که به امضاء آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به عنوان رئیس و نائب رئیس کمیته استانی رسیده بود به رؤیت و امضا حجت‌الاسلام ملکی رسید.

رابط کمیته همکاری‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن شرکت در این نشست با حجت‌الاسلام ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه دیدار کرد.

گفتنی است، دیدار با مراجع عظام تقلید حضرات آیات علوی‌، گرگانی و نوری‌همدانی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار