جزیره کیش یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری ایران است که همه ساله تعداد زیادی توریست به خود جذب میکند. یکی از جدید ترین پروژه های که در حال حاظر در این جزیره در حال راه اندازیست پروژه تم پارک آبی اوشن است.
کد خبر: ۳۸۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 20 February 2017

به گزارش تابناک : پروژه تم پارک آبی اوشن توسط گروه عظام در جزیره کیش به بهره برداری رسیده و آغاز به كار نموده است.

عدنان مصلايي مدير روابط عمومي شركت سرمايه گذاري ساختماني عظام در گفتگو با خبرنگار ما بيان داشت: این پروژه اولین و بزرگترین تم‌پارک آبی روباز کشور است که برای نخستین بار  در ایران آغاز شده و تمام تجهیزات از شرکت White Water West که معتبرترین شرکت تولید کننده کانادایی است خریداری شده و در زمینی به مساحت ۵/۶هکتارساخته شده و به بهره برداری رسيده است ، در این‌پارک هدف این آست که هم‌بانوان و هم آقایان بتوانند  در روزهای مجزا به سهولت امکان دسترسی بو استفاده از آن، بخصوص آفتاب دل انگيز جنوب را داشته باشند. به همين منظور و به دليل تنها گزينه ي موجود در كشور ، در تلاش هستيم هفته اي چهارروز را به بانوان محترم اختصاص دهيم. مصلايي در ادامه افزود: ما در این تم‌پارک برای جلب رضایت مشتریان خدمات تفریحی گوناگونی را تدارک دیده ایم که از جمله میتوان به ؛ ۱۹ سرسره و بازی متنوع –  استخر موج-دو فضای بازی  کودکان -استخر بزرگ سالان و نوجوانانان و جکوزی – فروشگاه بزرگ  و کافی شاپ ها و رستوران های این پارک آبی اشاره کرد.

وی در آخر درباره هزینه این پروژه گفت:هزینه ی این پروژه چیزی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم به زودی  شاهد افتتاح رسمي آن باشیم .

وي خاطر نشان كرد در صورت حمايت از بخش خصوصي، صنعت گردشگري شاهد تحولات اساسي چه براي صنعت گردشگري داخلي و عدم بيرون رفت ارز و هم جلب گردشگر خارجي مهيا خواهد شد.

 
 
 
منبع : عصر ایران

 

برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار