حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی امروز در بوشهر اظهار داشت: یکی از گرفتاری‌های بزرگ خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکل اشتغال فرزندان آنها است که در سال آینده به عنوان یک اولویت برای اشتغال ۶۷ هزار نفر بیکار این خانواده‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 20 February 2017

به گزارش تابناک : وی اضافه کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران توقعاتی برای اشتغال فرزندانشان دارند که با توجه به مصوبات قانونی این انتظار منطقی است.

رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی تصریح کرد: در کنار موضوع اشتغال، بنیاد شهید و امور ایثارگران به دنبال بازنگری در وضعیت معیشت و حقوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که به شکل مناسبی در بودجه سال آینده این بنیاد دیده شده است.

وی عنوان کرد: افزایش میانگین سنی پدران و مادران شهید به ۸۰ سال و جانبازان به ۷۰ سال سبب شده که نیازمند توجه جدی به مسائل درمانی باشند که در این راستان نیز بحث بهداشت و درمان این خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در برنامه سال آینده این بنیاد دیده شده است.

شهیدی ادامه داد: در راستای خدمات بهینه به ایثارگران، قانون جامع ایثارگران مصوب شد که به شکل آزمایشی، ۸۰ درصد این قانون اجرایی شده و ۲۰ درصد نیز به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است که به زودی به بنیاد شهید ابلاغ می‌گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اهداف جدی این بنیاد، ایجاد رضایتمندی در بین خانواده‌های شهید و ایثارگر است که براساس بررسی‌های آماری انجام شده، ۸۰ درصد جامعه هدف از خدمات بنیاد شهید رضایت دارند و به دنبال تجدید نظر در ارائه برنامه‌ها برای رضایتمندی ۲۰ درصد دیگر هستیم.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استانها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار