رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: برگزاری انتخابات بدون حاشیه و با مشارکت حداکثری مردم ، امنیت موجود و همدلی مردم با نظام را به رخ جهانیان خواهد کشید.
کد خبر: ۳۸۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 21 February 2017
به گزارش تابناک : جعفر بدری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری با تاکید بر برخورد شدید دستگاه قضا با جرائم مربوط به انتخابات، اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر و پر شورتر انتخابات باید در انتخاب معتمدین محلی نهایت دقت را به کار برد و افراد حاشیه دار جزو معتمدین قرار نگیرند.
وی با بیان اینکه حرکت در مسیر قانون امری است که مورد انتظار مسئولان نظام است، اظهار داشت: در این راستا باید منافع ملی را بر منافع خود ترجیح داده و از اموال عمومی و بیت المال به درستی حفاظت و حراست کرد تا بتواینم اعتماد مردم را جلب کنیم.
وی با تاکید براینکه مردم از مسئولان توقع دارند، افزود: اگر انتظارات مردم به درستی برآورده نشده و به وعده های داده شده عمل نشود، پشتوانه مردمی را از دست خواهیم داد.
رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم هنوز پای نظام خود ایستاده اند، خاطرنشان کرد: پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و به رغم مشکلات اقتصادی و سختی های موجود که به واسطه بعضی سوء مدیریت های داخلی و یا از سوی دشمنان خارجی بر مردم تحمیل شده هنوز پای نظام ایستاده و سختی ها را تحمل کرده اند.
بدری با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کرد که فاصله و شکاف بین مردم و مسئولان کمتر شود، تصریح کرد: باید با همین شیوه اتحاد و همدلی که میان مسئولان وجود دارد پیش رفت تا مردم احساس امنیت کرده و مراجعه مردم برای حل مشکلات به دستگاه قضا کمتر شود.
وی با بیان اینکه باید علائم و آثار تغییرات ملموس باشند زیرا با شعار نمی توان تغییر ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: سالانه در حدود 180 هزار پرونده نیز وارد سیستم قضای استان می شود که ریشه بیشتر آن ها فقر و بیکاری است.
وی با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق ها، اظهار داشت: این افزایش ناشی از دلایل متعددی است که یکی از مهمترین آن ها الگوهای در دسترسی است که شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی برای افراد ترسیم می کنند و به واسطه دسترسی آسان به اطلاعات، توقعات و انتظارات بیشتری در افراد ایجاد می شود.
بدری با انتقاد از شیوه تبلیغات رسانه ملی که مبتنی بر رواج اشرافی گری و تجمل گرایی است، خاطرنشان کرد: رسانه ملی در تبلیغ کالاهای داخلی به گونه ای حرکت می کند که سبک اشرافی گری و تجمل گرایی را در جامعه رواج می دهد و همین امر عاملی در سست کردن بنیان خانواده ها و افزایش آمار طلاق در جامعه نیز می شود.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
مهمترین اخبار لرستان، ایران و جهان را در کانال اخبار ایرنا لرستان به نشانی @IRNALORESTAN در 24 ساعت شبانه روز دریافت کنید.


منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار