سلیمی نمین: احمدی نژاد به دنبال کاهش و تخریب اصولگرایان است
کد خبر: ۳۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 23 February 2017
به گزارش تابناک یزد، عباس سلیمی نمین، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی الف، در مورد روی کار آمدن برخی جریان‌های متصل به احمدی نژاد هستند، اظهار داشت: بسیاری از افراد در کابینه احمدی نژاد بودند که هم احمدی‌نژاد آنها را دفع کرد و هم آنها دیگر حاضر به همراهی با وی نبودند و برخی افرادی هم که ادعای کاندیداتوری کردند جزو این دسته هستند اما کاندیداتوری بقایی جای تاسف و بحث دارد. آقای احمدی‌نژاد ادعاهای زیادی دارد اما در عمل افرادی را در کنار خود قرار میدهد که فاقد تایید صلاحیت هستند و اینکه بقایی پرونده قضایی دارد مشخص و بدیهی است و اینکه احمدی‌نژاد با این همه ادعا بقایی را بر روی صحنه بیاورد جای تعجب و شگفتی دارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آقای احمدی نژاد در انتخابات فعال خواهد بود یا پشت پرده و منفعل عمل خواهد کرد، گفت: احمدی‌نژاد در تلاش است تا به اصولگرایان ضربه بزند و تمام تلاش خود را برای تخریب شخصیت‌های اصولگرایی به کار گرفته است و در این انتخابات نیز همانند انتخابات قبلی این کار را خواهد کرد.
 
سلیمی نمین تاکید کرد: تلقی ایشان این است که اگر شخصی لایق، از جانب اصولگرایان سکان را به دست بگیرد، ایشان برای همیشه از اذهان محو میشود که البته هم اکنون جامه شناخت بسیار بالایی نسبت به این مسایل پیدا کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکسری از سایت ها هستند که مشخص است توسط احمدی نژاد یا نزدیکانش اداره میشود که جهت گیری خاصی هم دارد و علت جهت گیری ها هم کاملا آشکار است.
 
این تحلیلگر سیاسی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا میتوان اینطوری استنباط کرد که این افراد برای کاهش رای اصولگرایان دست به چنین اقداماتی میزنند، اظهار کرد: آنچه مسلم است احمدی نژاد بیشتر تقش تخریبی ایفا میکند تا مثبت، بعید به نظر میرسد مبحث بقایی از طرف آنها جدی باشد چراکه میدانند بقایی چهره‌ خوش نامی نیست و مشکل قضایی دارد و تنها شانتاژی است که بر روی صحنه بیاید و این قضیه تداوم نخواهد یافت و اینکه بقایی ایفای نقش کند جدی نیست.
 
سلیمی نمین خاطرنشان در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری هم از نزدیکان وی کاندید خواهند، گفت: بیشتر این اقدامات تخریبی است تا وزن خود را مشخص کند و اگر کسی احمدی نژاد را نمیخواهد وزنش مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار