به علت خواب‌آلوگی
مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه با اشاره به حادثه شب گذشته که در اتوبان قزوین - زنجان رخ داد، گفت: کامیون باری به علت خواب‌آلودگی در 10 کیلومتری این اتوبان واژگون شد.
کد خبر: ۳۸۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حادثه شب گذشته که در اتوبان قزوین - زنجان رخ داد، اظهار داشت: کامیون باری در 10 کیلومتری این اتوبان واژگون شد.

وی افزود: در ساعت 23:30 دقیقه شب یک مورد حادثه رانندگی از نوع واژگونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن آتش‌نشانان مستقر در ایستگاه به محل حادثه واقع در 10 کیلومتری اتوبان قزوین-زنجان اعزام شدند.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون باری به دلیل عدم توانایی راننده تریلی در کنترل خودرو و خواب‌آلودگی و خستگی، وسیله‌ نقلیه واژگون شده که مصدوم به بیمارستان انتقال داده شده است.

* 2 مصدوم در برخورد پراید با کامیون

گروسی با بیان اینکه بر اثر وقوع سانحه رانندگی هم در جاده قدیم دو نفر راهی بیمارستان شدند، خاطرنشان کرد: ساعت 23:30 دقیقه شب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در جاده قدیم دو نفر مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه یادآور شد: انحراف به چپ خودروی پراید علت سانحه رانندگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار