مدیرکمیته امداد تربت جام؛
بذل و بخشش موجب تکامل انسان و تعالی روح فرد بخشنده می شود و خوشبختانه در جامعه افرادی هستند که بدون هیچ گونه محدودیتی به دیگران کمک و در ارائه کمک های خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.
کد خبر: ۳۹۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 09 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،شیرمحمدشاکربرآبادی مدیر كميته امداد تربت جام با بیان شعار جشن نیکوکاری امسال، که «بهار همدلی ، شکوه مهربانی» نامگذاری شده است، گفت: جشن نیکوکاری بیان گر تعامل اجتماعی برای مقابله با فقر و مهم ترین هدف آن حمایت از فقراست، که این جشن به خوبی توانسته تلاش و همت مردم در جهت رفع فقر در جامعه اسلامی را به تصویر بکشاند.
وی بیان کرد: ترویج فرهنگ انفاق، احسان و کمک به نیازمندان از دستاوردهای ارزشمند برگزاری جشن نیکوکاری در جامعه است.
شاکربرآبادی ضمن تقدير وتشكر از همكاري آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: رفع گرفتاری خانواده ها، رزق و روزی، عمر زیاد، آسایش دنیا و آخرت از آثار انفاق برای انفاق کنندگان است.
در ادامه حجت الاسلام زاهدی امام جمعه موقت تربت جام ضمن تبريك اين روز گفت: كميته امداد بار ديگر حماسه اي از جنس مهر و اميد بر لبان محرومان شكوفا كرد .
وی با تاکید بر اینکه باید از نعمت های الهی در راه صحیح استفاده شود، ادامه داد: بذل و بخشش موجب تکامل انسان و تعالی روح فرد بخشنده می شود و خوشبختانه در جامعه افرادی هستند که بدون هیچ گونه محدودیتی به دیگران کمک و در ارائه کمک های خود از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند. 
امام جمعه موقت تربت جام به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبر انقلاب تاکید کرده اند تغییر سبک زندگی فردی و اجتماعی در تمامی بخش ها و زمینه ها باید مورد توجه قرار گیرد که امور رفاهي محرومان یکی از این بخش هاست.
حجت الاسلام زاهدی ضمن تقدير و تشكر از خدمات شايسته كميته امداد وآموزش وپرورش خواستار پيگيري هرچه بيشتر و بهتر وضعيت ولی نعمتان جامعه شد.
همچنین، جعفر دلشاد عظیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام ضمن تقدير و تشكر از برگزار كنندگان جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری جشنی است كه، انسانها را در مسيري قرار مي دهد كه به فكر همنوع خود باشد، و به همه کودکان ياد می دهد كه به فكر هم نوع، هم كلاسي و هم مدرسه اي ‏خود باشند تا هيچ محرومی احساس تنهايي نكند.جشن نیکوکاری در آموزشگاه دخترانه حضرت زینب (س)  باحضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامي وانتظامي و روساي ادارات تربت جام برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار