جشنواره مطبوعات خراسان رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۹۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ 09 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،جشنواره مطبوعات خراسان رضوی، با اعلام رای داوران در اطلسیه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
در بخش مقاله، محمد حقگو از روزنامه خراسان مقام اول را کسب کرد. محمد سالارمقدم از هفته‌نامه نوید خراسان دوم شد و عباس سیدآبادی از هفته‌نامه غذا به مقام سوم رسید.
در بخش یادداشت محمدسعید احدیان از روزنامه خراسان مقام اول را کسب کرد. علیرضا افتخاری از دوهفته‌نامه آوای کاشمر دوم شد و مهدی مسعودی از هفته‌نامه ستاره شرق به مقام سوم رسید.
در بخش تیتر، مرتضی عنابستانی از خبرگزاری ایسنا مقام اول را کسب کرد. ضحی زردکانلو از هفته‌نامه دنیای اقتصاد دوم شد و وحید تفریحی از روزنامه خراسان به مقام سوم رسید.
در بخش عکس غیرخبری میثم دهقانی از روزنامه خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد. رسول نکویی از روزنامه خراسان رضوی دوم شد و حسین حسین‌زاده از خبرگزاری ایسنا به مقام سوم رسید.
در بخش خبر سیدخلیل سجادپور از روزنامه خراسان مقام اول را کسب کرد. محمدجواد رنجبر از روزنامه خراسان رضوی دوم شد و حسن نیکنام از هفته‌نامه نوید خراسان به مقام سوم رسید.
در بخش گزارش سلمان نظافت یزدی از روزنامه شهرآرا مقام اول را کسب کرد. مهناز خجسته‌نیا از روزنامه قدس دوم شد و مجیدرضا فکری از روزنامه خراسان رضوی به مقام سوم رسید.
در بخش مصاحبه سمیرا شاهیان از روزنامه شهرآرا مقام اول را کسب کرد. فاطمه آثاری و جواد رستم‌زاده از نشریه آفتاب زندگی دوم شدند و مریم احمدی از روزنامه قدس به مقام سوم رسید.
در بخش عکس خبری محسن اسماعیل‌زاده از خبرگزاری ایسنا مقام اول را کسب کرد. محمدعلی رضایی از روزنامه قدس دوم شد و محمدجواد مشهدی از خبرگزاری فارس به مقام سوم رسید.
در بخش صفحه آرایی، مرجان باقری از روزنامه شهرآرا مقام اول را کسب کرد. سیدایمان سجادی از روزنامه قدس دوم شد و محبوبه‌سادات صفری از هفته‌نامه ستاره شرق به مقام سوم رسید.
در بخش ویژه مشهد 2017 مصطفی عبداللهی از روزنامه خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد. زهره کهندل از روزنامه قدس دوم شد و سیدمصطفی فاطمی‌نسب از روزنامه شهرآرا به مقام سوم رسید.
لازم به ذکراست بسیاری از خبرنگاران و عکاسان رسانه های خراسان رضوی، به خاطر اینکه برای شرکت درجشنواره و ارائه اثر باید شرط بیمه را دارا می بودند و بیمه خبرنگاری نداشتند از شرکت در این جشنواره جا ماندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار