دبیر جامعه اسلامی مهندسین آبیک:
دبیر جامعه اسلامی مهندسین شهرستان آبیک گفت: سال رو به اتمام است و آرزوهایی که جامعه اسلامی مهندسین این شهرستان در زمینه پیشرفت داشت، بایسته و شایسته تحقق نیافت.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 09 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مجتبی دستغیب در همایش جامعه اسلامی مهندسین شهرستان آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران این شهرستان اظهار داشت: فلسفه تشکیل احزاب، تشکل‌های غیردولتی و گروه‌ها نهادینه کردن خرد جمعی، مشارکت حداکثری و جایگزین کردن اصل اساسی تکثر به جای فردگرایی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی را لوزان، ژنو و نیویورک را ندانسته و اذعان کرده‌اند که 20 تا 30 درصد مشکلات تحریم‌ها است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین شهرستان آبیک ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین این شهرستان با تلفیقی از تجربه و نیروی جوان برای اعتلای شهرستان آبیک تلاش می‌کند و با نگاه کاملاً بومی به مسائل این شهرستان به ویژه مسائل اجتماعی با تمام توان می‌پردازد.

دستغیب اضافه کرد: با توجه به فضای حاکم در فضای مجازی و برخی اظهار نظرها لازم است که خرد جمعی و تکثر مشارکت و افکار سازنده در این فضا حاکم شود.

وی گریزی به نقدهای کلان و گفت‌وگوهای جدلی بدون هیچ عوایدی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در هیاهوی این مسائل باید گفت سال رو به اتمام بوده و شهرستان آبیک آنچنان که باید، پیشرفت نداشته است؛ مصداق این شعر «استخوان سر فرهاد فرو ریخت زهم، دیده‌اش در ره شیرین نگران است هنوز» است.

این مسؤول افزود: جامعه اسلامی مهندسین شهرستان آبیک انتظار پیشرفت این شهرستان در ابعاد مختلف اجتماعی و اقتصادی و عمرانی را داشت که می‌توان به پیشرفت در زمینه‌های اجتماعی، عمرانی، آب، کشاورزی و غیره اشاره کرد اما کماکان مشکلات در حوزه‌های مختلف به قوت خود باقی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار