کد خبر: ۳۹۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 10 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ با ورود دستگاه قضایی به ماجرای تاخیر در پرواز تهران- مشهد هواپیمایی تابان، 160 مسافر پرواز 54 62 خسارت کامل دریافت کردند.

روزنامه خراسان نوشت: بازپرس محمد حسن اصولی صفار(بازپرس ویژه فرودگاه)در تشریح ماجرای تاخیر در پرواز 6254 هواپیمایی تابان به خراسان رضوی گفت: پرواز شرکت هواپیمایی تابان با حدود 160 مسافر، قرار بود سه شنبه شب گذشته فرودگاه تهران را به مقصد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد ترک کند.اما به دلیل بروز نقص فنی امکان انجام پروازدر زمان مذکور فراهم نشد. در ادامه پس ازمرتفع شدن مشکل، پرواز با تاخیر حدود 10 ساعته در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند. بر همین اساس مسافران که از تاخیر به وجود آمده گلایه مند بودند هواپیما را ترک نکردند و خواهان دریافت خسارت تاخیردر پرواز می شوند.

بازپرس ویژه فرودگاه تصریح می کند: در ادامه ماجرا به دستگاه قضایی اطلاع داده شد که برای بررسی موضوع همراه با مدیران شرکت هواپیمایی تابان در محل حضور پیداکردیم.پس از حضور در محل و صحبت با مسافران و همکاری قابل تقدیر مدیران شرکت هواپیمایی تابان هزینه کامل بلیت به 160 مسافر پرواز عودت داده شد.

این مقام قضایی در پایان متذکر شد: اگر مسافران بنا به هر دلیلی در زمینه پرواز انجام شده شکایتی دارند باید پس از فرود، هواپیما راترک کنند و شکایت خود را در دستگاه قضایی مطرح و ماجرا را پیگیری کنند.

وی افزود: چرا که اگر مسافران از این اقدام خودداری ورزند از نظر قانون مرتکب جرم (تصرف عدوانی)شده اند وطبق قانون با آن ها برخورد خواهد شد.همچنین بر اثر این اقدام امکان دارد در پرواز های دیگر شرکت هواپیمایی و جابه جایی دیگر مسافران نیز خلل ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار