معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت :دانش آموزان مقطع متوسطه ی اول و دوم شهرستان بویراحمد موفق به کسب عنوان اول سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت و نماز دانش آموزان پسر کهگیلویه وبویراحمد شدند.
کد خبر: ۳۹۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 11 March 2017
دانش آموزان مقطع متوسطه ی اول و دوم شهرستان بویراحمد موفق به کسب عنوان اول سی وپنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت و نماز دانش آموزان پسر کهگیلویه وبویراحمد شدند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن اعلام این خبر ، گفت :در آئینی با حضور فرهنگیان؛مسئولان استانی و برخی مسئولان شهرستان بهمئی و دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن-عترت و نماز سراسر استان از برترین های این مسابقات در لیکک بهمئی تجلیل شد.
 
کسب عنوان اول مسابقات قران و عترت استان توسط آموزش و پرورش بویراحمد 
 
سید نظام مرادی سطح مسابقات را بسیار خوب و میزبانی شهرستان بهمئی را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و افزود : با توجه به حضور تعداد زیادی از دانش آموزان از کل استان سطح مسابقات بسیار بالا بود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم گفت:در این مسابقات هزار و92دانش آموز پسر از 13شهرستان و منطقه استان در رشته های حفظ-تفسیر-قرائت قرآن کریم-نهج البلاغه-صحیفه سجادیه-احکام-اذان-مداحی-انشاءنماز-نماز-مفاهیم قرآنی به مدت 3روز به رقابت پرداختند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد؛ سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت:از این تعداد در هر رشته و پایه تحصیلی دوره های متوسطه اول و دوم 240نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت از این تعداد پس از برگزاری کلاسهای تقویتی 84نفر در 14رشته انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند.

دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت و نماز استان نیز گفت:دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در محافل انس با قرآن برنامه های اردویی وزیارتی شرکت وبا طبیعت شهرستان بهمئی آشنا شدند.

لطف الله تقی پور گفت:از22 اسفند این مسابقات برای 236دانش آموز دختر در12رشته به میزبانی شهرستان بهمئی آغاز می شود.

وی گفت:این مسابقات با هدف ایجاد فضای قرآنی در جهت توسعه وترویج فرهنگ قرآن-عترت ونماز هر سال در یک شهرستان برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار